13-11-2015, 11:56 AM
Tere,
Kiired vastused r0b küsimustele:
1. Mis aasta A4 tasub üldse vaadata ning mis mootoriga?
Aasta polegi kuigivõrd oluline - pigem vaata, mida kannataks korralikuna osta.
1.9 TDI kahtlemata märksa kindlam kui 2.0 TDI. Samas mis seal 2.0 puhulgi peljata. Hea oleks enne ostmist arvutiga pihustite tööd kontrollida, õlitase võiks ikka normis olla ja kui hirmsasti tahad, siis võib ka õlipumba juba profülaktiliselt mingi aeg peale ostmist korda ära teha enne kui ta katki läheb (ja enne õlitule põlemapanekut juba ka turbo ära rikub jne). Aga võib ka lihtsalt loota, et Sinuga ei juhtu. Muidu moodne diisel nagu nad ikka (ehk siis iga mure, kui neid tulema peaks algab ~400-st eurost).
2. Uutematel kõigil vist see kahemassiline probleemne hooratas?
Jah, aga see probleem on ka selline, et kui ostes kontrollid ära, et ei vibraks ega koliseks ei külmalt ega soojalt (sõltumata siduriasendist või sellega mängimisest), ei lähe ta ootamatult ja järsku täiesti tuksi ning seega leiab selle 400 euri kogumiseks piisavalt aega, kuni üks hetk hooratas ennast juba liiga kuuldavaks (või tuntavaks) teeb.
Lisakommentaar: Peamiseks, mida Audi puhul riski maandamiseks vältida tasub, nagu ilmselt juba isegi tead, on Multitronic, aga laiemalt üldse automaatkäigukast. VW grupi käigukastid on tõesti nii õrnakesed võrreldes MB ja BMW-ga, et kohe hale hakkab.
Audi on vähem Mercedestega kokkupuutunud inimese jaoks üldjoontes päris mõistlik mõte ja see, et meist siin paljud MB-sid omavad ning ikkagi erinevatel põhjustel ka W203 autot eelistaksid, ei tähenda, et maailm peakski nii ühekülgne olema.
Tauno
Kiired vastused r0b küsimustele:
1. Mis aasta A4 tasub üldse vaadata ning mis mootoriga?
Aasta polegi kuigivõrd oluline - pigem vaata, mida kannataks korralikuna osta.
1.9 TDI kahtlemata märksa kindlam kui 2.0 TDI. Samas mis seal 2.0 puhulgi peljata. Hea oleks enne ostmist arvutiga pihustite tööd kontrollida, õlitase võiks ikka normis olla ja kui hirmsasti tahad, siis võib ka õlipumba juba profülaktiliselt mingi aeg peale ostmist korda ära teha enne kui ta katki läheb (ja enne õlitule põlemapanekut juba ka turbo ära rikub jne). Aga võib ka lihtsalt loota, et Sinuga ei juhtu. Muidu moodne diisel nagu nad ikka (ehk siis iga mure, kui neid tulema peaks algab ~400-st eurost).
2. Uutematel kõigil vist see kahemassiline probleemne hooratas?
Jah, aga see probleem on ka selline, et kui ostes kontrollid ära, et ei vibraks ega koliseks ei külmalt ega soojalt (sõltumata siduriasendist või sellega mängimisest), ei lähe ta ootamatult ja järsku täiesti tuksi ning seega leiab selle 400 euri kogumiseks piisavalt aega, kuni üks hetk hooratas ennast juba liiga kuuldavaks (või tuntavaks) teeb.
Lisakommentaar: Peamiseks, mida Audi puhul riski maandamiseks vältida tasub, nagu ilmselt juba isegi tead, on Multitronic, aga laiemalt üldse automaatkäigukast. VW grupi käigukastid on tõesti nii õrnakesed võrreldes MB ja BMW-ga, et kohe hale hakkab.
Audi on vähem Mercedestega kokkupuutunud inimese jaoks üldjoontes päris mõistlik mõte ja see, et meist siin paljud MB-sid omavad ning ikkagi erinevatel põhjustel ka W203 autot eelistaksid, ei tähenda, et maailm peakski nii ühekülgne olema.
Tauno