13-11-2015, 10:53 AM
(Seda postitust muudeti viimati: 13-11-2015, 11:07 AM ja muutjaks oli ralak.)
Mõned märksõnad omalt poolt:
W203 (6-k man.) 2,0 kompressor:
*hea vedrupõhjaga iste,igati ergonoomiline töökoht juhile
*tasemel vedrustus-teelpüsivus eri tingimustes
*vaikne salong, kvaliteetne kooste
*ekspluatatsioonikulud sõltuvalt isendist, ent tänaseks isegi kallimad elektroonikaplokid mõistliku hinna eest kättesaadavad - seega üsnagi sõbralikud
*mitte nii hea pöörderaadius kui W124 v W210 ehk E-klassil
*rooste kimbutab
*elektroonika vigurdab - märgutuled, kontroll-lambid sütivad üsna tihti, miskit nõuab vahetust v tähelepanu
*salongi jms sisedisain minule isiklikult ei maitse - justkui eriajastu mudelite väli- ja sisedisain oleks kokku pandud
*häirivalt kange ja pika käiguga siduripedaal
*üllatavalt hästi hinda hoidnud, tänaseks muidugi liialt vana mudel et see tähtsust omaks
Hinne: tugev 4
Avensis 2007, 2,0 bens:
*Rentaabel mudel - populaarne, (taasmüügi)hind püsib hea (eriti Eesti ajalooga isendid)
*Pommikindel veermik 200tuh. kohalikke teeolusid pole veel andnud põhjust sildadele kätt külge panna
*MÜSTILISELT roostekindel (kuigi jaapanlane), ligi 10 aastat kohalikke talvesid, olusid- 0% roostet meh.kahjustamata pindadel
*Üllatavalt hea teelpüsivus, ka. kruusal
*töökindel ja madalate ülalpidamiskuludega (räägin bensukast)
*100% emotsioonitu nii seest kui väljast ning ka dünaamikalt
*äärmiselt ebaergonoomiline töökoht juhile - istme + roolisamba asend...
*üsnagi janused bensiinimootorid ning diislid ei hiilga just kestvusega
*"hall mass" nagu passatid ja škodad
Teeb oma tööd hästi pakkumata miskit enamat...
Hinne 3+
Avensis vs 203 => 203!
W203 (6-k man.) 2,0 kompressor:
*hea vedrupõhjaga iste,igati ergonoomiline töökoht juhile
*tasemel vedrustus-teelpüsivus eri tingimustes
*vaikne salong, kvaliteetne kooste
*ekspluatatsioonikulud sõltuvalt isendist, ent tänaseks isegi kallimad elektroonikaplokid mõistliku hinna eest kättesaadavad - seega üsnagi sõbralikud
*mitte nii hea pöörderaadius kui W124 v W210 ehk E-klassil
*rooste kimbutab
*elektroonika vigurdab - märgutuled, kontroll-lambid sütivad üsna tihti, miskit nõuab vahetust v tähelepanu
*salongi jms sisedisain minule isiklikult ei maitse - justkui eriajastu mudelite väli- ja sisedisain oleks kokku pandud
*häirivalt kange ja pika käiguga siduripedaal
*üllatavalt hästi hinda hoidnud, tänaseks muidugi liialt vana mudel et see tähtsust omaks
Hinne: tugev 4
Avensis 2007, 2,0 bens:
*Rentaabel mudel - populaarne, (taasmüügi)hind püsib hea (eriti Eesti ajalooga isendid)
*Pommikindel veermik 200tuh. kohalikke teeolusid pole veel andnud põhjust sildadele kätt külge panna
*MÜSTILISELT roostekindel (kuigi jaapanlane), ligi 10 aastat kohalikke talvesid, olusid- 0% roostet meh.kahjustamata pindadel
*Üllatavalt hea teelpüsivus, ka. kruusal
*töökindel ja madalate ülalpidamiskuludega (räägin bensukast)
*100% emotsioonitu nii seest kui väljast ning ka dünaamikalt
*äärmiselt ebaergonoomiline töökoht juhile - istme + roolisamba asend...
*üsnagi janused bensiinimootorid ning diislid ei hiilga just kestvusega
*"hall mass" nagu passatid ja škodad
Teeb oma tööd hästi pakkumata miskit enamat...
Hinne 3+
Avensis vs 203 => 203!
setud sõitsid seciga