13-11-2015, 09:19 AM
Kriteeriumitele 1-3 vastab VAGtoode ajavahemikust 2002-2007. Suvaline...
MB ja ökonoomsus on suhteline mõiste. Minu hinnangul on MB oma massi ja suutlikkuse kombinatsioonis täiesti mõistlike joomakommetega. Aga reaalselt tehakse ökonoomsusimesid kas prantsuse või jaapani sõidukitega. Kiidetud VAGtooted on head neile sobivates oludes, kuid paagitäie keskmisena kipub tegelik number olema naabri omast suurem. Sest harva on siin teemaksolevad Saksa tooted mõeldud piinamiseks halbades teeoludes või kiirusvahemikule 70-90 km/h, nagu meil siin valdav.
Teemaalgatajal tasuks teha üks tiir mõne heas toitumuses ja korralikult kammitud isendiga ning alles seejärel otsustada, kas praegu müügisolev butafooria on väärt aega ja raha, mis kulub müügiks lakutud näidisest reaalselt naudingut pakkuvaks autoks ümbertegemist.
Kui ülalöeldu jäi arusaamatuks või oli suisa vastukarva, siis on soovitus soetada A4 paraolümpia tootevalikust omal kohal. Vähemalt ei tule pettuda roostekindluses.
MB ja ökonoomsus on suhteline mõiste. Minu hinnangul on MB oma massi ja suutlikkuse kombinatsioonis täiesti mõistlike joomakommetega. Aga reaalselt tehakse ökonoomsusimesid kas prantsuse või jaapani sõidukitega. Kiidetud VAGtooted on head neile sobivates oludes, kuid paagitäie keskmisena kipub tegelik number olema naabri omast suurem. Sest harva on siin teemaksolevad Saksa tooted mõeldud piinamiseks halbades teeoludes või kiirusvahemikule 70-90 km/h, nagu meil siin valdav.
Teemaalgatajal tasuks teha üks tiir mõne heas toitumuses ja korralikult kammitud isendiga ning alles seejärel otsustada, kas praegu müügisolev butafooria on väärt aega ja raha, mis kulub müügiks lakutud näidisest reaalselt naudingut pakkuvaks autoks ümbertegemist.
Kui ülalöeldu jäi arusaamatuks või oli suisa vastukarva, siis on soovitus soetada A4 paraolümpia tootevalikust omal kohal. Vähemalt ei tule pettuda roostekindluses.