12-11-2015, 11:05 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 12-11-2015, 11:16 PM ja muutjaks oli Sm. Västrik.)
Vabandust, et veelkord teemasse sekkun.
Mootoritest on kindlasti optimaalseim 220 CDI sõltumata võimsusest, kuid seegi on tõsi, et 200 CDI on hoolimata tehnilistest andmetest ikkagi veel nõksu ökonoomsem. Maitseasi.
Taadu jutt automaadist on kahtlemata mugavuse seisukohast õige. Siiski on automaatkäigukast (nagu iga teinegi mugavus- või lisaseade) alati risk. Ka siis kui ta algul ongi korras. Kestavad need tõepoolest hästi, aga minimaalselt 650 euri peab ikkagi igaks juhuks madratsi vahel üllatuste jaoks võtta olema. Manuaali puhul seda muret pole ja muretuse ning meelerahu seisukohalt, keskendudes ennekõike säästlikkusele ja töökindlusele on see suur erinevus.
Rooste on päris kindlasti probleem ja siinkohal ma ei julgeks Taadu seisukohaga nõustuda, sest olles täitsa palju autosid näinud ja omanud, ütlen täiesti kindlalt veendununa, et rooste on just enamasti peidus ja selle lühiajaliselt kaotamine polegi mingi probleem (ka ise kaotad ju häirivad kobrutused autot omades mingiks ajaks vabalt ära). Samas Eesti kliimas leiad isegi väga korraliku W203 puhul halvemal juhul juba mõne kuu pärast esimesed mullid kuskilt tiivanurgast või tagaluugilt ja ma olen nõus kihla vedama, et kui kavatsed W203 masinat 2-3 aastat pidada, siis minimaalselt korra pead teda kindlasti värskendama - ütleme mingi 3-4 detaili värvima, et ta enamvähem esteetiline välja näeks. Ja kuigi mudeliuuendusejärgne auto on üldiselt palju parem, on ikkagi tõenäoliselt midagi võimalik leida juba esimese talve järel.
Kui võrdluses Avensisega - no ma ei tea, Audi A4 on ikkagi ka ju olemas, seega ei näe Toyotal arvestades üldiselt kehvi diisleid (Avensisel polegi eriti mootorit, mida tahaks kiita, sest mõni ei kesta üldse, teine peab mingi aja vastu) ja mannetut visuaalset sooritust mingit tõsiseltvõetavat argumenti. Võibolla elektroonika kestab paremini?!
Ühesõnaga kukkus kogu jutt välja nagu Top Gearis, et kui valida Avensise ja W203 vahel, valiks Audi A4. Ta pole pooltki nii töökindel kui Mercedes, aga roostetab vähem, ei ole kallis pidada ja on kaugelt ilusamini tehtud kui Toyota.
Kuid eks igaühel on oma tõde ja õigus. Kindlasti leiad enda jaoks seega parima lahenduse.
Mina tänan.
Tauno
Mootoritest on kindlasti optimaalseim 220 CDI sõltumata võimsusest, kuid seegi on tõsi, et 200 CDI on hoolimata tehnilistest andmetest ikkagi veel nõksu ökonoomsem. Maitseasi.
Taadu jutt automaadist on kahtlemata mugavuse seisukohast õige. Siiski on automaatkäigukast (nagu iga teinegi mugavus- või lisaseade) alati risk. Ka siis kui ta algul ongi korras. Kestavad need tõepoolest hästi, aga minimaalselt 650 euri peab ikkagi igaks juhuks madratsi vahel üllatuste jaoks võtta olema. Manuaali puhul seda muret pole ja muretuse ning meelerahu seisukohalt, keskendudes ennekõike säästlikkusele ja töökindlusele on see suur erinevus.
Rooste on päris kindlasti probleem ja siinkohal ma ei julgeks Taadu seisukohaga nõustuda, sest olles täitsa palju autosid näinud ja omanud, ütlen täiesti kindlalt veendununa, et rooste on just enamasti peidus ja selle lühiajaliselt kaotamine polegi mingi probleem (ka ise kaotad ju häirivad kobrutused autot omades mingiks ajaks vabalt ära). Samas Eesti kliimas leiad isegi väga korraliku W203 puhul halvemal juhul juba mõne kuu pärast esimesed mullid kuskilt tiivanurgast või tagaluugilt ja ma olen nõus kihla vedama, et kui kavatsed W203 masinat 2-3 aastat pidada, siis minimaalselt korra pead teda kindlasti värskendama - ütleme mingi 3-4 detaili värvima, et ta enamvähem esteetiline välja näeks. Ja kuigi mudeliuuendusejärgne auto on üldiselt palju parem, on ikkagi tõenäoliselt midagi võimalik leida juba esimese talve järel.
Kui võrdluses Avensisega - no ma ei tea, Audi A4 on ikkagi ka ju olemas, seega ei näe Toyotal arvestades üldiselt kehvi diisleid (Avensisel polegi eriti mootorit, mida tahaks kiita, sest mõni ei kesta üldse, teine peab mingi aja vastu) ja mannetut visuaalset sooritust mingit tõsiseltvõetavat argumenti. Võibolla elektroonika kestab paremini?!
Ühesõnaga kukkus kogu jutt välja nagu Top Gearis, et kui valida Avensise ja W203 vahel, valiks Audi A4. Ta pole pooltki nii töökindel kui Mercedes, aga roostetab vähem, ei ole kallis pidada ja on kaugelt ilusamini tehtud kui Toyota.
Kuid eks igaühel on oma tõde ja õigus. Kindlasti leiad enda jaoks seega parima lahenduse.
Mina tänan.
Tauno