12-11-2015, 10:39 PM
(12-11-2015, 10:03 PM)taadu Kirjutas: Kui juba Mercedes-Benz, siis ikka automaatkast - need on päris töökindlad.
Mina soovitaksin eelistada 220 CDI mootorit. Piisavalt ökonoomne (alates 6l/100km) aga astub ka edasi võrreldes väiksemaga.
Roostelembus pole peidetav viga, Kas roosteteab või mitte, seda pole raske tuvastada. Lihtsalt hoia rontidest eemale ja eelista värskelt Eestisse tooduid, siin pikalt sõitnutele - 5-6 aastat kestab see kindlasti.
Kas põhimõtteliselt välistad E ja eelistad C klassi, ma ise nii konkreetne poleks.
Toyota puhul vali vaid 4D4 diisel ja 100 KW.
Mõlemal margil pole vaja näpuga järge ajades uurida läbisõitu vaid pigem hetkeolukorda. 300 000 sõitnud ja hooldatud masin ületab küllaga mingi 150 000?? hooldamata ja seisnud rondi väärtuse. Nagu vanadel masinatel ikka ei soovita ilma eelneva ülevaatuse ja diagnostikata ostu vormistada. Ajalugu saab ka esindustest uurida.
EDU!
Tänan vastamise eest!
E klassi vist märksa kallim hooldada kui C klassi või ma eksin? Lihtsalt sooviks ökonoomset ning mõistlike ülalpidamiskuludega autot. Näpuga väga midagi taga ei aja, lihtsalt olen aru saanud, et C klass natuke sõbralikum rahakoti suhtes.
Mis toyotasse puudub, siis kas sa mõtlesid 110kw D4D mootorit ning miks kõik teised välistasid?
Ise uurisin natuke ning kiideti just seda 2.0 93 kw (alates 2006, võin muidugi eksida) mootorit, kuigi neid on ka 85kw( oli vist kuni 2005 mudelitel) ning 2.0 D4D 110 kw. Pidid üsna vastupidavad need toyotad olema... Probleeme võib tekkida hoorattaga, kuna nendel see loll kahemassiline hooratas. Ainult hooratas mingi 800 eur. Mersudel (need mis huvi pakuvad) õnneks sellist jama pole kui ma õigesti olen aru saanud.
Hetkel olengi dilemma ees ning üsna raske valida, eriti kui eelnevad kogemused puuduvad.
Olen teiega 100% nõus. Omad vitsad kätte saanud ning rohkem ilma esinduse kontrollita auto eest raha välja ei käi.