12-11-2015, 10:03 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 12-11-2015, 10:05 PM ja muutjaks oli taadu.)
Kui juba Mercedes-Benz, siis ikka automaatkast - need on päris töökindlad.
Mina soovitaksin eelistada 220 CDI mootorit. Piisavalt ökonoomne (alates 6l/100km) aga astub ka edasi võrreldes väiksemaga.
Roostelembus pole peidetav viga, Kas roosteteab või mitte, seda pole raske tuvastada. Lihtsalt hoia rontidest eemale ja eelista värskelt Eestisse tooduid, siin pikalt sõitnutele - 5-6 aastat kestab see kindlasti.
Kas põhimõtteliselt välistad E ja eelistad C klassi, ma ise nii konkreetne poleks.
Toyota puhul vali vaid 4D4 diisel ja 100 KW.
Mõlemal margil pole vaja näpuga järge ajades uurida läbisõitu vaid pigem hetkeolukorda. 300 000 sõitnud ja hooldatud masin ületab küllaga mingi 150 000?? hooldamata ja seisnud rondi väärtuse. Nagu vanadel masinatel ikka ei soovita ilma eelneva ülevaatuse ja diagnostikata ostu vormistada. Ajalugu saab ka esindustest uurida.
EDU!
Mina soovitaksin eelistada 220 CDI mootorit. Piisavalt ökonoomne (alates 6l/100km) aga astub ka edasi võrreldes väiksemaga.
Roostelembus pole peidetav viga, Kas roosteteab või mitte, seda pole raske tuvastada. Lihtsalt hoia rontidest eemale ja eelista värskelt Eestisse tooduid, siin pikalt sõitnutele - 5-6 aastat kestab see kindlasti.
Kas põhimõtteliselt välistad E ja eelistad C klassi, ma ise nii konkreetne poleks.
Toyota puhul vali vaid 4D4 diisel ja 100 KW.
Mõlemal margil pole vaja näpuga järge ajades uurida läbisõitu vaid pigem hetkeolukorda. 300 000 sõitnud ja hooldatud masin ületab küllaga mingi 150 000?? hooldamata ja seisnud rondi väärtuse. Nagu vanadel masinatel ikka ei soovita ilma eelneva ülevaatuse ja diagnostikata ostu vormistada. Ajalugu saab ka esindustest uurida.
EDU!
Odavalt aga mugavalt - selleks sobib diisel kurbik täiesti.