12-11-2015, 09:16 PM
Rooste on reaalne probleem. Tiivakaared, ukseservad, tagaluuk jne pole kohta, kust see auto ei roostetaks.
Vastupidavus sõltub puhtalt, mis varuosa kasutada. lempförder reaalselt kestab. Kui on vaja teha remonti veermikus kui ka pidurte kallal, võib remont kiireti kalliks minna, ala neljakohaliseks. Veermikus tasub kindlasti vedrud üle vaadata, kipuvad poolduma. Kindlasti on lekete poolest teada tundtud plastik sisselaskekollektorid. SAM-plokid surevad ära.
Ehk siis tasub teha ostueelne kontroll(arvuti taha, veermik jne)
Vastupidavus sõltub puhtalt, mis varuosa kasutada. lempförder reaalselt kestab. Kui on vaja teha remonti veermikus kui ka pidurte kallal, võib remont kiireti kalliks minna, ala neljakohaliseks. Veermikus tasub kindlasti vedrud üle vaadata, kipuvad poolduma. Kindlasti on lekete poolest teada tundtud plastik sisselaskekollektorid. SAM-plokid surevad ära.
Ehk siis tasub teha ostueelne kontroll(arvuti taha, veermik jne)