10-11-2015, 07:43 AM
On esmaspäeva hommik ja pikk nädal ootab ees....... Jah, on esmaspäev ja laupäevast autoorienteerumist meenutab mulle tuult saanud kael, mis sunnib pead koos kehaga keerama. Aga see ei vähenda tänusõnu osalejatele, kes sellise koera ilmaga olid tulnud seiklema. Kokku läks rajale 27 võistkonda, kes vähema või suurema hulga punktidega tagasi jõudsid. Eks seekordki oli rajal halenaljakaid ja ka koomilisi seiklusi osalejatega ja osa tiime koges totaalset ebaõnne.
Aga võistlusest: Nagu osalejad ise juba teavad oli tegemist sellise südametunnistuse asja ja ausa mänguga, kus libastuda oli väga lihtne. Kui puhtaks südametunnistus kellelgi jäi ja kui ausat mängu mängiti, seda teab igaüks ise. Mina ei ole õiguse- ja hukkamõistja. Kus siis tekkis probleem? Kuna teise ringi punkte tuli võtta järjest ja igast peatusest sai avada ainult ühe punkti. Siis raja lõpuosas tekkis olukord, kus võistkondadel oli enamus II ringi punkte teada ja võis tekkida suur kiustatus võtta ettejuhtuvaid punkte, aga seda mitte õiges järjekorras. Näitena võin tuua olukorra, kus osalejatel oli läbitud 20 bussipeatust ja seega ka teada 20 kohta kaardil. Kuna selleks ajaks oli jõutud Piritale ja ka II ringi punktid 18-21 olid Pirital ja samas II ringi esimesed punktid suunaga Männikule, siis lihtne oli võtta ära need punktid 18-22 ja sõita Männikule ja võtta raja alguse osa punktid. Kui keegi nii tegi ja tahaks sellest rääkida, siis võib mulle märku anda smile-emotikon
Halenaljaks juhus oli ka punkti 14(Ädala tn garaazid juures), kus osalejate sagimist vaadanud peoseltskond ühest garaazist otsustas natuke äri teha. Punkti kleeps võeti õigest kohast ära ja pandi oma garaazi, kust seda siis raha eest näidati. Aga kuna keegi oli öelnud, et osalejaid on ligi 100 tiimi, siis nad palju raha ei nõudnud. Euro tiimi kohta on ok, kui päeva lõpuks 100 kokku saab. Paraku keegi tiimidest tegi neile valju noomituse ja peale 4 euro teenimist pandi putka kinni. Seega selle punkti lugesin ma kõigile sisse, isegi neile, kes sealt tühjade pihkudega lahkuma pidid.
Teine situatsioon tekkis Pirital Saare peatustes. Mõlemas peatuses olid kleepsud ja kui osalejad sattusid kogemata teisele poole teed, kus ühest varasemast võistlusest jäänud kleepekas juhatas osalejad ühe teise võistluse radadele ja nii sai võtta 3 bussipeatust, enne kui kleepsud otsa said. Nii juhtus 4 tiimiga ja palun selle pärast vabandust. Stardis jäi ütlemata, et kõigil laupäevase võistluse kleepsudel on võistluse kuupäev peal ja selle järgi saab õige kleepsu ära tunda. Sellise olukorra vältimiseks käin lähipäevi läbi kõik kunagi kasutusel olnud bussikad ja vaatan need üle, et kuskil midagi vanat vedelema ei ole jäänud.
Aga võistluse tulemustest: Nagu tulemuste tabelist näha, siis kaks kiiremat võistkonda selles vihmasajus olid haagistega tiimid. Seega järgmine kord on teada, mis toob edu ja millega osalema tulla. Kummardus kõikide osalejate ees ja vabadus nende ees, kes Pirital aega kaotasid ja valele rajale sattusid.
Tulemuste link on siin: http://www.seiklusministeerium.ee/public...emused.pdf
Aitäh kõigile ja loodan, et kohtume veel korra selle aasta jooksul, kui plaanis on üks heategevuslik sõit, et toetada endast nõrgemaid ja abivajajaid.
Aga võistlusest: Nagu osalejad ise juba teavad oli tegemist sellise südametunnistuse asja ja ausa mänguga, kus libastuda oli väga lihtne. Kui puhtaks südametunnistus kellelgi jäi ja kui ausat mängu mängiti, seda teab igaüks ise. Mina ei ole õiguse- ja hukkamõistja. Kus siis tekkis probleem? Kuna teise ringi punkte tuli võtta järjest ja igast peatusest sai avada ainult ühe punkti. Siis raja lõpuosas tekkis olukord, kus võistkondadel oli enamus II ringi punkte teada ja võis tekkida suur kiustatus võtta ettejuhtuvaid punkte, aga seda mitte õiges järjekorras. Näitena võin tuua olukorra, kus osalejatel oli läbitud 20 bussipeatust ja seega ka teada 20 kohta kaardil. Kuna selleks ajaks oli jõutud Piritale ja ka II ringi punktid 18-21 olid Pirital ja samas II ringi esimesed punktid suunaga Männikule, siis lihtne oli võtta ära need punktid 18-22 ja sõita Männikule ja võtta raja alguse osa punktid. Kui keegi nii tegi ja tahaks sellest rääkida, siis võib mulle märku anda smile-emotikon
Halenaljaks juhus oli ka punkti 14(Ädala tn garaazid juures), kus osalejate sagimist vaadanud peoseltskond ühest garaazist otsustas natuke äri teha. Punkti kleeps võeti õigest kohast ära ja pandi oma garaazi, kust seda siis raha eest näidati. Aga kuna keegi oli öelnud, et osalejaid on ligi 100 tiimi, siis nad palju raha ei nõudnud. Euro tiimi kohta on ok, kui päeva lõpuks 100 kokku saab. Paraku keegi tiimidest tegi neile valju noomituse ja peale 4 euro teenimist pandi putka kinni. Seega selle punkti lugesin ma kõigile sisse, isegi neile, kes sealt tühjade pihkudega lahkuma pidid.
Teine situatsioon tekkis Pirital Saare peatustes. Mõlemas peatuses olid kleepsud ja kui osalejad sattusid kogemata teisele poole teed, kus ühest varasemast võistlusest jäänud kleepekas juhatas osalejad ühe teise võistluse radadele ja nii sai võtta 3 bussipeatust, enne kui kleepsud otsa said. Nii juhtus 4 tiimiga ja palun selle pärast vabandust. Stardis jäi ütlemata, et kõigil laupäevase võistluse kleepsudel on võistluse kuupäev peal ja selle järgi saab õige kleepsu ära tunda. Sellise olukorra vältimiseks käin lähipäevi läbi kõik kunagi kasutusel olnud bussikad ja vaatan need üle, et kuskil midagi vanat vedelema ei ole jäänud.
Aga võistluse tulemustest: Nagu tulemuste tabelist näha, siis kaks kiiremat võistkonda selles vihmasajus olid haagistega tiimid. Seega järgmine kord on teada, mis toob edu ja millega osalema tulla. Kummardus kõikide osalejate ees ja vabadus nende ees, kes Pirital aega kaotasid ja valele rajale sattusid.
Tulemuste link on siin: http://www.seiklusministeerium.ee/public...emused.pdf
Aitäh kõigile ja loodan, et kohtume veel korra selle aasta jooksul, kui plaanis on üks heategevuslik sõit, et toetada endast nõrgemaid ja abivajajaid.
Autoorienteerumine, Linnaseiklused, Seikluskoolitused, Suvepäevad - http://www.seiklusministeerium.ee