09-11-2015, 06:51 PM
Töö nüüdseks tehtud.
Starteri remont 55.- (tänan Türi tn meest, kes oli nõus nii hilja õhtul töö veel ära tegema) + 6 kuud grantiid
Ajakulu 3,5h
Radikas ülevalt lahti, õhubox küljest ja alt kõik lahti.
Igaks juhuks lasin roolilati ka lahti.(ei te kas vajalik oli, kuid tundus loogiline)
Lasin mootori koos sillatalaga umbes 8 cm all, seejärel võtsin küljest õhusissevoolu osa ja eemaldasin sealt kõik klapid(egr ja siiber) peale seda panin kogu selle krempli väljas põlema( oli nii ära tahmanud lihtsalt).
Siis keerasin starteri poldid lahti ( kuradima pikad )
Lasin starteri mootori taha ja keerasin juhtmed lahti ning võtsin sumpa kõrvalt välja.
Ja kokku läks kõik Reverses.
Kõige raskem osa oli mootorit üksi tagasi oma aukudesse ajada kuna ette sillatala alla sai statsionaarne pukk ja taga 2 ratastega tõstukit - oleks pidanud ette ratastegapanema ja taha pukid oleks kergem olnud.
Kerge ei olnud, võiks ju arvata, et starter paikneb parema ligipääsuga kohas.
Starteri remont 55.- (tänan Türi tn meest, kes oli nõus nii hilja õhtul töö veel ära tegema) + 6 kuud grantiid
Ajakulu 3,5h
Radikas ülevalt lahti, õhubox küljest ja alt kõik lahti.
Igaks juhuks lasin roolilati ka lahti.(ei te kas vajalik oli, kuid tundus loogiline)
Lasin mootori koos sillatalaga umbes 8 cm all, seejärel võtsin küljest õhusissevoolu osa ja eemaldasin sealt kõik klapid(egr ja siiber) peale seda panin kogu selle krempli väljas põlema( oli nii ära tahmanud lihtsalt).
Siis keerasin starteri poldid lahti ( kuradima pikad )
Lasin starteri mootori taha ja keerasin juhtmed lahti ning võtsin sumpa kõrvalt välja.
Ja kokku läks kõik Reverses.
Kõige raskem osa oli mootorit üksi tagasi oma aukudesse ajada kuna ette sillatala alla sai statsionaarne pukk ja taga 2 ratastega tõstukit - oleks pidanud ette ratastegapanema ja taha pukid oleks kergem olnud.
Kerge ei olnud, võiks ju arvata, et starter paikneb parema ligipääsuga kohas.