24-10-2015, 02:40 PM
(24-10-2015, 12:02 PM)v6sa Kirjutas:(24-10-2015, 11:15 AM)jsv Kirjutas:(24-10-2015, 09:56 AM)v6sa Kirjutas: Jah, kui auto sõidab pidevalt paarisajakilomeetrisi otsi. Lühemate sutsude korral alla 14,2V ei piisa. Sellest räägib ka madal akuvedeliku tihedus. Ning see pinge peab püsima põhitarbijate sisselülitatuna (tuled, ventilatsioon, helisüsteem).
Milline putka soovitas aku keema lasta? Tõsiselt, teaks edaspidi mitte soovitada...
ei saa kahjuks koha nime öelda, kuna nii nagu mina seal käin tegelt ei tohi seal käia. keema soovitati lasta kuna mul pole just kõige kallim aku ja pidi olema kõige lihtsam viis sealt see kätte saada mida vaja. muidugi mainiti ära ka see, et see lühendab aku eluiga. kuna mul niikuinii plaanis mingi korralik boschi aku peale osta siis vist vahet pole.
Ikkagi näitab säärane soovitus selle putka taset. Säärane soovitus oli kohane kaheksakümendatel, kui siinkandis peale Start-2 midagi mõistlikku aku laadimiseks polnud.
Täna on olemas nii Cteki pulsslaadijad kui asjalikud laadimisprogrammiga trafolaadijad - säärasest on abi. Mitte kalanäoga aku punnikeetmisest. Rääkimata sellest, et akut keetes võib suurepärase paugu korraldada. On kogemust...
Puudulik laadimispige tapab korraliku aku samamoodi ära, nagu praegune läks. 13,9 aku klemmidel on vähe tänapäevasele elektriseadmeid täis autole.
me vist saame keetmise mõistest erinevalt aru. aga see selleks.
ma arvan , et 13,9 on piisav laadismispinge minu autole. keskmiselt sõidan päevas 100 km. vahest rohkem, vahest vähem. ja ega see 2002 aasta 320cdi pole teab mis tänapäevane auto enam.
Kuid siiski tänud soovituste eest.