24-10-2015, 12:02 PM
(24-10-2015, 11:15 AM)jsv Kirjutas:(24-10-2015, 09:56 AM)v6sa Kirjutas: Jah, kui auto sõidab pidevalt paarisajakilomeetrisi otsi. Lühemate sutsude korral alla 14,2V ei piisa. Sellest räägib ka madal akuvedeliku tihedus. Ning see pinge peab püsima põhitarbijate sisselülitatuna (tuled, ventilatsioon, helisüsteem).
Milline putka soovitas aku keema lasta? Tõsiselt, teaks edaspidi mitte soovitada...
ei saa kahjuks koha nime öelda, kuna nii nagu mina seal käin tegelt ei tohi seal käia. keema soovitati lasta kuna mul pole just kõige kallim aku ja pidi olema kõige lihtsam viis sealt see kätte saada mida vaja. muidugi mainiti ära ka see, et see lühendab aku eluiga. kuna mul niikuinii plaanis mingi korralik boschi aku peale osta siis vist vahet pole.
Ikkagi näitab säärane soovitus selle putka taset. Säärane soovitus oli kohane kaheksakümendatel, kui siinkandis peale Start-2 midagi mõistlikku aku laadimiseks polnud.
Täna on olemas nii Cteki pulsslaadijad kui asjalikud laadimisprogrammiga trafolaadijad - säärasest on abi. Mitte kalanäoga aku punnikeetmisest. Rääkimata sellest, et akut keetes võib suurepärase paugu korraldada. On kogemust...
Puudulik laadimispige tapab korraliku aku samamoodi ära, nagu praegune läks. 13,9 aku klemmidel on vähe tänapäevasele elektriseadmeid täis autole.