20-10-2015, 11:26 AM
Loodan, et sellest oled teadlik, et antud mudel on elektrooniliste pihustite ja ühisanum pritsega.
Mehhaaniline viga saab olla piisava surve puudumine pihustite toites.
Elektroonika juhib kas, kuna ja kui palju kütust pritsitakse.
Olenemata eelsüüte küünalde tööst, peaks töötavate pihustite korral väljalaske torust pikal käiamisel "halli tossu" tulema hakkama ja tunda on ka diisli lõhna.
You-tube kaasabil siiski saab vaid mõnda osa vahetada aga mitte diagnoosida vea põhjust. Antud juhul saab põhjusi olla:
1. Kütuse surve puudumine pihustites (küttesüsteemi viga)
2. Silindrite madal surve (kulunud kolvigrupp)
3. Pihustite juhtimise elektrooniline viga (auto juhtaju viga)
4. Mittetöötav pihusti(d) mis ei lase survel tõusta vajaliku piirväärtuseni (pihusti viga)
5. Eelsüüteküünalde ebapiisav töö (relee, küünlad, juhtahel jne)
Vahel mitu erinevat samaaegselt
Mehhaaniline viga saab olla piisava surve puudumine pihustite toites.
Elektroonika juhib kas, kuna ja kui palju kütust pritsitakse.
Olenemata eelsüüte küünalde tööst, peaks töötavate pihustite korral väljalaske torust pikal käiamisel "halli tossu" tulema hakkama ja tunda on ka diisli lõhna.
You-tube kaasabil siiski saab vaid mõnda osa vahetada aga mitte diagnoosida vea põhjust. Antud juhul saab põhjusi olla:
1. Kütuse surve puudumine pihustites (küttesüsteemi viga)
2. Silindrite madal surve (kulunud kolvigrupp)
3. Pihustite juhtimise elektrooniline viga (auto juhtaju viga)
4. Mittetöötav pihusti(d) mis ei lase survel tõusta vajaliku piirväärtuseni (pihusti viga)
5. Eelsüüteküünalde ebapiisav töö (relee, küünlad, juhtahel jne)
Vahel mitu erinevat samaaegselt
Odavalt aga mugavalt - selleks sobib diisel kurbik täiesti.