18-10-2015, 09:18 PM
Asi ise väga lihtne kui kasti põhja ära võtad, paistab hüdroploki küljes mitu väikest 4-ja poldiga plaati, mille taga peituvad antud vedruplokid (paar vedru ja plastplunser). Jupid ise maxavad mingi mõned eurod ja vahetus on iseenesest lihtne, plaat maha, vanad vedrud ja plunser välja ja uus komplekt sisse. Uues komplektis on vedrud teise jämedusega kui need, mis kastist välja tulevad, sellest tuleneb ka muutus käiguvahetuses. Mõnel juhul võib ka mõni vanadest vedrudest katki olla.
http://www.benzworld.org/forums/w201-190...2-4-a.html
http://www.benzworld.org/forums/w126-s-s...epair.html
http://rennlist.com/forums/928-forum/706...kit-2.html
Ma peast ei mäleta, milline vedruplokk oli millise käiguvahetuse jaox. Antud teemadest loen välja, et K1 on 2-lt 3le ja K2 3-lt 4-jandale.
Peate ise natuke guugeldama ja neid teemasid uurima, kas neid vedrukomplekte on erineva jäikusega ja mis koodidega jne. Aga suund peax olema nüüd kätte näitatud.
http://www.benzworld.org/forums/w201-190...2-4-a.html
http://www.benzworld.org/forums/w126-s-s...epair.html
http://rennlist.com/forums/928-forum/706...kit-2.html
Ma peast ei mäleta, milline vedruplokk oli millise käiguvahetuse jaox. Antud teemadest loen välja, et K1 on 2-lt 3le ja K2 3-lt 4-jandale.
Peate ise natuke guugeldama ja neid teemasid uurima, kas neid vedrukomplekte on erineva jäikusega ja mis koodidega jne. Aga suund peax olema nüüd kätte näitatud.
You can have any car you like... As long as it's a Mercedes!