15-10-2015, 10:54 AM
(Seda postitust muudeti viimati: 15-10-2015, 10:55 AM ja muutjaks oli Treiku.)
Oman S124 om603.912 (R6 vabalthingav) ja ei oska väga midagi halba öelda, väsimatu tank, millel on ka piisavalt minekut.
Kõige suurem miinus selle masina puhul on rooste, aga eks seda leidub kõigil vanematel masinatel mis mingil perioodil on hooldamata jäänud.
Teiseks ja kolmandaks miinuseks ütleks tagumise kojamehe mootor, mis kipub ajapikku kinni jääma ning tagumised nivooamordid, mis küll pole mulle peavalu valmistanud, aga tean paljusid mehi kellelel uuesti töökorda seadmine on korralikult maksma läinud.
Mootor on täismehaaniline ja pommikindel. Automaatkasti on küll kallis remontida, aga mulle pole veel õnneks 200 000 läbitud kilomeetri jooksul peavalu põhjustanud.
Jupid on võrreldes uute masinatega tegelikult suhteliselt sõbraliku hinnaga, tuleb lihtsalt rohkem otsida, vaeva näha ja mutrivõti peab endal käes seisma. Muidugi kui jupid Silberist osta võtab hinge kinni, üha rohkem olen hakanud MB brändi võrdlema Apple-ga. Näiteks pihusti otste puhul öeldi Silberist 55€ tükk (6x55 annab juba neljandiku semi-korraliku 124 hinnast), aga üks ühele sama pihusti otsa ja sama tootja poolt saab kätte ka 20€-ga.
tl;dr - vabalthingava diiselmootoriga 124 ei ole kallis masin, kui võtta hea toorik, mida on varasemalt hooldatud ning mida ka edasi hooldada.
Kõige suurem miinus selle masina puhul on rooste, aga eks seda leidub kõigil vanematel masinatel mis mingil perioodil on hooldamata jäänud.
Teiseks ja kolmandaks miinuseks ütleks tagumise kojamehe mootor, mis kipub ajapikku kinni jääma ning tagumised nivooamordid, mis küll pole mulle peavalu valmistanud, aga tean paljusid mehi kellelel uuesti töökorda seadmine on korralikult maksma läinud.
Mootor on täismehaaniline ja pommikindel. Automaatkasti on küll kallis remontida, aga mulle pole veel õnneks 200 000 läbitud kilomeetri jooksul peavalu põhjustanud.
Jupid on võrreldes uute masinatega tegelikult suhteliselt sõbraliku hinnaga, tuleb lihtsalt rohkem otsida, vaeva näha ja mutrivõti peab endal käes seisma. Muidugi kui jupid Silberist osta võtab hinge kinni, üha rohkem olen hakanud MB brändi võrdlema Apple-ga. Näiteks pihusti otste puhul öeldi Silberist 55€ tükk (6x55 annab juba neljandiku semi-korraliku 124 hinnast), aga üks ühele sama pihusti otsa ja sama tootja poolt saab kätte ka 20€-ga.
tl;dr - vabalthingava diiselmootoriga 124 ei ole kallis masin, kui võtta hea toorik, mida on varasemalt hooldatud ning mida ka edasi hooldada.
Hea vastus eeldab põhjalikult ja arusaadavalt püstitatud küsimust!