10-10-2015, 12:11 AM
SBC puhul täiesti normaalne nähtus, võid südamerahuks arvutiga kontrollida, aga nii peabki olema.
Praegusel 2006 aasta 211'l on originaal pump peal ning teeb täpselt samamoodi, tegelikult ei sõltu see rõhu üles löömine sõiduki kiirusest, vaid sellest, kui pikalt sa pidurit all hoiad, kui tugevalt vajutad. Võid proovida ka seda, et kui kohapeal seisad, siis mitu korda saad piduripedaali vajutada, et rõhku hakkaks uuesti juurde lööma (lihtsas keeles siis, mitmenda vajutuse korral pedaal põrisema hakkab). Normaalne oleks pärast 3. või 4. vajutust.
Väidetakse, et kui SBC pumpa on juba vahetatud ning pandud peale niiöelda hilisem versioon, siis need nii lärmakad enam ei ole. Eelmisel 2004 aasta autol oli see töö tehtud ning oli tõesti vaiksem, pidurdamist ei mõjutanud see mitte mingist otsast.
Praeguse 2006 autoga sõidetud 7 kuud, pidurid on arvutiga kontrollitud ning kõik töötab nii nagu vaja, alguses oli ka mulle see põrin häiriv ja võõras.
Praegusel 2006 aasta 211'l on originaal pump peal ning teeb täpselt samamoodi, tegelikult ei sõltu see rõhu üles löömine sõiduki kiirusest, vaid sellest, kui pikalt sa pidurit all hoiad, kui tugevalt vajutad. Võid proovida ka seda, et kui kohapeal seisad, siis mitu korda saad piduripedaali vajutada, et rõhku hakkaks uuesti juurde lööma (lihtsas keeles siis, mitmenda vajutuse korral pedaal põrisema hakkab). Normaalne oleks pärast 3. või 4. vajutust.
Väidetakse, et kui SBC pumpa on juba vahetatud ning pandud peale niiöelda hilisem versioon, siis need nii lärmakad enam ei ole. Eelmisel 2004 aasta autol oli see töö tehtud ning oli tõesti vaiksem, pidurdamist ei mõjutanud see mitte mingist otsast.
Praeguse 2006 autoga sõidetud 7 kuud, pidurid on arvutiga kontrollitud ning kõik töötab nii nagu vaja, alguses oli ka mulle see põrin häiriv ja võõras.