08-10-2015, 01:46 PM
Ei tea, kellega suhtlesid ja mida täpselt öeldi, et nii kindel aga mitteametlikel veebilehtedel on ikkagi numbrid 2500-2800 kg. Näiteks: W460-240GDL-Abmessung
Mercedese enda lehel W460 infot ei ole aga W461 mudel, mida toodeti aastast 1991 (tehniliselt ju sama, mis W460) on numbriteks 2900kg, hilisemal 1997-ndast aastat toodetud mudelil 3500kg. Baureihe W461
Huvitav on teema ühes saksa foorumis, kus on Daimleri dokument PDFina, millelt võiks nagu lugeda, et kõikide 2800mm teljevahega G-de piduritega haagise mass võiks olla 3,5 tonni, kui on vastav konks. G Modell Anhängerlasterhöhung
Kui siiski asuda sellele võimlemise ja protsessimise pikale teekonnale, siis esimesena on ikkagi vaja tootja ametliku numbrit. Ei tea, kas kohalik esindus on huvitatud või pädev seda hankima/vormistama. Aga ARKi andmebaasis võivad olla kes-teab-kust-tulnud numbrid, ka minu G tehnilises passis on paar sellist wtf-i. Ilmselt võib seal kohata tugevat vastupanu, kui minna rääkima tootja-numbritest, üle-euroopalisest tüübikinnitusest, euro-direktiividest jne.
Kellel vaja, peab küsima, kas see on seda väärt. See STT turbo saab enam-vähem enese liigutamisega hakkama.
Mercedese enda lehel W460 infot ei ole aga W461 mudel, mida toodeti aastast 1991 (tehniliselt ju sama, mis W460) on numbriteks 2900kg, hilisemal 1997-ndast aastat toodetud mudelil 3500kg. Baureihe W461
Huvitav on teema ühes saksa foorumis, kus on Daimleri dokument PDFina, millelt võiks nagu lugeda, et kõikide 2800mm teljevahega G-de piduritega haagise mass võiks olla 3,5 tonni, kui on vastav konks. G Modell Anhängerlasterhöhung
Kui siiski asuda sellele võimlemise ja protsessimise pikale teekonnale, siis esimesena on ikkagi vaja tootja ametliku numbrit. Ei tea, kas kohalik esindus on huvitatud või pädev seda hankima/vormistama. Aga ARKi andmebaasis võivad olla kes-teab-kust-tulnud numbrid, ka minu G tehnilises passis on paar sellist wtf-i. Ilmselt võib seal kohata tugevat vastupanu, kui minna rääkima tootja-numbritest, üle-euroopalisest tüübikinnitusest, euro-direktiividest jne.
Kellel vaja, peab küsima, kas see on seda väärt. See STT turbo saab enam-vähem enese liigutamisega hakkama.