Viimasest postitusest peaaegu aasta möödas ning tuli mõte teha väike update.
Tänaseks on masin samas väritöökojas tagasi ning eelmisel sügisel tehtud töö tuleb ringi teha - pahtel hakkas pragunema (pagasiluuk, tagatiib, uks, katuseserv). Mis kehvasti, see uuesti...
Hooaeg lõppes minu jaoks juba augusti teises pooles, mil õnnestus käigukast teise ilma saata. Hetkel selle remonti enne kevadet on isegi endale keeruline põhjendada (rääkimata elukaaslasest). Seega enne kevadet ilmselt masinat elule ei ärata.
Üldiselt on vana kasslase pidamine ikkagi eelkõige hobi. Muud moodi on seda raske enesele vastuvõetavaks teha. Aga hobina on ta lõbus - saab palju erinevate inimestega suhelda - remondimehed, varuosamüüjad jne...
Aegajalt käib ikka peast läbi, et kas SL oleks ehk muretum masin olnud...
Viimane pilt veel "uue" värvkattega. Kogu parempoolne külg hetkel siis ümbertegemises.
Tänaseks on masin samas väritöökojas tagasi ning eelmisel sügisel tehtud töö tuleb ringi teha - pahtel hakkas pragunema (pagasiluuk, tagatiib, uks, katuseserv). Mis kehvasti, see uuesti...
Hooaeg lõppes minu jaoks juba augusti teises pooles, mil õnnestus käigukast teise ilma saata. Hetkel selle remonti enne kevadet on isegi endale keeruline põhjendada (rääkimata elukaaslasest). Seega enne kevadet ilmselt masinat elule ei ärata.
Üldiselt on vana kasslase pidamine ikkagi eelkõige hobi. Muud moodi on seda raske enesele vastuvõetavaks teha. Aga hobina on ta lõbus - saab palju erinevate inimestega suhelda - remondimehed, varuosamüüjad jne...
Aegajalt käib ikka peast läbi, et kas SL oleks ehk muretum masin olnud...
Viimane pilt veel "uue" värvkattega. Kogu parempoolne külg hetkel siis ümbertegemises.