03-10-2015, 08:34 AM
Peame siis vaikselt päevikut edasi:
Esimese asjana leidis uue omaniku noname kole ja sobimatu plaadimängija ning sisse pandud vana hea mis peale Black Poweri kuulsusetut lõppu lauasahtlis oma aega oodanud. Asi läks paremaks, millalgi kõlarid ka kobedamate vastu vahetama. Nende suhtes ootaks pakkumisi ja soovitusi, ehk keegi oskab ka mõõte öelda mis sinna mahuvad
Kohe järgmisena sai vahetatud tagumised klotsid ja kettad, kettad olid.....njah...las see nüüd olla...igatahes julgelt saab nüüd keskmist pedaali suruda.
Kuna tühikäik tikkus veidikene aegajalt võdistama ja niiskel hommikul kiirendades vahest katkuma, siis sai käidud Hort Autos Aare juures ning diagnostika tehtud mootorile, kõik sai tunnistatud korras olema. Häda selles, et nad ei saa nii vanale mudelile eletridiagnostikat teha ja võtsin suuna Truumu poole, sealt alati abi saanud. Hakkasin siis sõitma ja.....laadimine kadunud.....Hort Auto soovitas Türi tänavale pöörduda, Lesven soovitas Türi tänavale pöörduda, no mida ma ikka proffidega vaidlen Seal mangumise peale võeti mind vahele, diagnoosiks surnud harjad ja laagrid.
Võeti 60 raha ja vastu anti garantii 6 kuud ning asi korras. Sealt siis siva Truumusse elektrit üle vaatama mindud, sellist jama on isegi raske kommenteerida, kas tõesti küünlajuhe nii kallis et peab teibiga lappima, ilus must punkt ka peal nähe kus korralikult üle peksis.
Igatahes sai vahetatud ja puhastatud ka gaasiklappi ning nüüd sõidab kui siidi ning kui juba siis juba, koju jõudes installisin külge ka kapotimärgi ja vahetasin iluvõre.
Autoga rahul, ökonoomsen kui eelmine, vaikne ja hea kulgeda, mootor püssimist just ei luba. Ainuke asi mis häirib ja millega pole ära harjunud, see on liiga ülevõimendatud rool. Linnas väga hea, kuid trassil kiirustel kuidagi liiga kerge ja sellest johtuvalt närvilise käitumisega.
Esimese asjana leidis uue omaniku noname kole ja sobimatu plaadimängija ning sisse pandud vana hea mis peale Black Poweri kuulsusetut lõppu lauasahtlis oma aega oodanud. Asi läks paremaks, millalgi kõlarid ka kobedamate vastu vahetama. Nende suhtes ootaks pakkumisi ja soovitusi, ehk keegi oskab ka mõõte öelda mis sinna mahuvad
Kohe järgmisena sai vahetatud tagumised klotsid ja kettad, kettad olid.....njah...las see nüüd olla...igatahes julgelt saab nüüd keskmist pedaali suruda.
Kuna tühikäik tikkus veidikene aegajalt võdistama ja niiskel hommikul kiirendades vahest katkuma, siis sai käidud Hort Autos Aare juures ning diagnostika tehtud mootorile, kõik sai tunnistatud korras olema. Häda selles, et nad ei saa nii vanale mudelile eletridiagnostikat teha ja võtsin suuna Truumu poole, sealt alati abi saanud. Hakkasin siis sõitma ja.....laadimine kadunud.....Hort Auto soovitas Türi tänavale pöörduda, Lesven soovitas Türi tänavale pöörduda, no mida ma ikka proffidega vaidlen Seal mangumise peale võeti mind vahele, diagnoosiks surnud harjad ja laagrid.
Võeti 60 raha ja vastu anti garantii 6 kuud ning asi korras. Sealt siis siva Truumusse elektrit üle vaatama mindud, sellist jama on isegi raske kommenteerida, kas tõesti küünlajuhe nii kallis et peab teibiga lappima, ilus must punkt ka peal nähe kus korralikult üle peksis.
Igatahes sai vahetatud ja puhastatud ka gaasiklappi ning nüüd sõidab kui siidi ning kui juba siis juba, koju jõudes installisin külge ka kapotimärgi ja vahetasin iluvõre.
Autoga rahul, ökonoomsen kui eelmine, vaikne ja hea kulgeda, mootor püssimist just ei luba. Ainuke asi mis häirib ja millega pole ära harjunud, see on liiga ülevõimendatud rool. Linnas väga hea, kuid trassil kiirustel kuidagi liiga kerge ja sellest johtuvalt närvilise käitumisega.
Oehhh... mida kõike head see Nõukogude võim inimkonnale on andnud!!! Alla Pugatšova, Linnahalli, Baikonuri kosmodroomi, Moskvitši... sinu, minu...