25-09-2015, 03:48 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 25-09-2015, 03:48 PM ja muutjaks oli Joel..)
Mind on ammu huvitanud küsimus miks MB eksperimenteeris 1970-1990'ndatel aastatel igasugu kummaliste kojameestelahendustega. Eriti just S-klassidel. Näiteks W116 ja W126 omavad veidrat lähestikku võllidega kahe kojamehe lahendust, W140'l on justkui normaalne, aga "valepidi" paigaldatud (pühivad paremale), W201, W202, W124 ja W211 evisid teleskoopjalaga ühe kojamehe lahendust. Samal ajal kui W123'l olid täiesti tavapärased kojamehed. Tänaseks on kõik need erilahendused igaviku teed saadetud, kuna ilmselt on selgeks saanud, et ükski neist variantidest ei tööta paremini kui tavapärane kahe kojamehe lahendus.
Aga miks seda üldse tehti? Kas keegi on seda uurinud juhtumisi?
Aga miks seda üldse tehti? Kas keegi on seda uurinud juhtumisi?
MB G63 AMG; MB ML320; Porsche 911 Turbo; Audi Coupe Quattro V8; Volvo 940 SE; ZAZ 965 Cabrio