23-09-2015, 09:32 PM
Laupäevasest võistlusest on möödas juba päris mitu päeva ja annaksin kiire ülevaate toimunud võistlusest. Öist seiklust ja magamata ööd tuli nautima 18 võistkonda, kellest kõik ka mingil moel finishisse jõudsid. Võistlus algas juba võistkond Pullimehed jaoks õnnetult kui peale 200 m sõitu kadus auto sidur ja see lõpuks üldse auto küljest irdus. Kurva näoga starti tulles saatsin nad uue auto järele. Ilma sidurita vana ford vedas ilusti Harkusse ja asenduseks toodi ZAZ 965, mis samuti eriti tööd teha ei tahtnud. Tegemist oli rohkem bobikelguga, mida pidevalt lükkama pidi. Sõltumata tehnilistest probleemidest ja väga sportlikust 6 tunnist saavutas see võistkond lõppkokkuvõttes päris hea tulemuse. Teine suurem ikaldus tabas võistkonda OK OKAS, kes Haapsalust ilusti kohale jõudsid ja raja algusosas päris edukad olid. Vanalinnas punkti otsides suudeti puruks sõita üks rehv ja peale selle vahetust oli ka aku oma viimasegi voolu loovutanud. Kahjuks ei laadinud linna tempos ka genekas ja nii see auto Paljassaare tipust nööri otsas finishisse tuligi.
Aga rajast. Rada oli 80% ulatuses sama, mis viis aastat tagasi. Osa kohti oli muutunud ja ei saanud neid sel korral kasutada. Võistlus algas kõigi jaoks hästi ja esimene punkt ei valmistanud kellelegi raskusi. Järgmine punkt oli ka tegelikult lihtne, aga asja tegid keeruliseks korralikud kaagid, kes punkti kleepsuga irvitades rongile astusid. Seega peale esimesena rajale lennanud võistkonna keegi seda punkti rohkem ei leidnudki. Peale võistlust võtsin vastu otsuse, et alustame võistluse tulemuste arvestust kolmandast punktist ja nii need tulemused ka tulid.
Rajal oli ka üks lisaülesanne Paljassaares, kus tuli läbida joon-orienteerumise rada. Lihtne 1,7 kilomeetrine rada valmistas peavalu paljudele. Kuidas lisakatsel läks saab näha siit:
Võistlusel oli iga etapi vahel ka ülesanded, et kuidas punkti jõudma peaks. Kas siis ajavahemikus, keskmise kiirusega või kiirusega alla teatud numbri. Kuna etappide vahelisi teepikkusi antud ei olnud ja aluseks oli google-mapi soovitused, siis oli see kiiruse või keskmise jälgimine väga suur loto. Päris mitu punkti olid palju loogilisema teevalikuga kui google seda pakkus ja see tekitas paljudele peavalu ja ka lõppptulemustesse ka palju trahve. Seekord läks nii ja järgmine kord ma sellist süsteemi kindlasti ei rakenda. Jääb vaid üldine kiirusepiirang. Seekord oli selleks 60 km/h ja kõik tiimid olid väga korralikud. Terve 6 tunnise võistluse peale tuli vaid 1 rikkumine ja see on igati positiivne.
Kuidas tiimidel läks seda saab vaadata siit:
Koondtulemused koos trahvidega on saadaval siit:
http://www.seiklusministeerium.ee/public..._koond.pdf
Aitäh kõigile osalejatele ja ka toetajatele. Ilma teieta ei oleks see võistlus olenud see mis ta oli! Suur kummardus ja südamest tänud.
Joonas Väärtnõu - Rajameister
NB! Järgmine võistlus leiab aset juba 07. november ja selle kohta jagan infot juba õige pea!
Aga rajast. Rada oli 80% ulatuses sama, mis viis aastat tagasi. Osa kohti oli muutunud ja ei saanud neid sel korral kasutada. Võistlus algas kõigi jaoks hästi ja esimene punkt ei valmistanud kellelegi raskusi. Järgmine punkt oli ka tegelikult lihtne, aga asja tegid keeruliseks korralikud kaagid, kes punkti kleepsuga irvitades rongile astusid. Seega peale esimesena rajale lennanud võistkonna keegi seda punkti rohkem ei leidnudki. Peale võistlust võtsin vastu otsuse, et alustame võistluse tulemuste arvestust kolmandast punktist ja nii need tulemused ka tulid.
Rajal oli ka üks lisaülesanne Paljassaares, kus tuli läbida joon-orienteerumise rada. Lihtne 1,7 kilomeetrine rada valmistas peavalu paljudele. Kuidas lisakatsel läks saab näha siit:
Võistlusel oli iga etapi vahel ka ülesanded, et kuidas punkti jõudma peaks. Kas siis ajavahemikus, keskmise kiirusega või kiirusega alla teatud numbri. Kuna etappide vahelisi teepikkusi antud ei olnud ja aluseks oli google-mapi soovitused, siis oli see kiiruse või keskmise jälgimine väga suur loto. Päris mitu punkti olid palju loogilisema teevalikuga kui google seda pakkus ja see tekitas paljudele peavalu ja ka lõppptulemustesse ka palju trahve. Seekord läks nii ja järgmine kord ma sellist süsteemi kindlasti ei rakenda. Jääb vaid üldine kiirusepiirang. Seekord oli selleks 60 km/h ja kõik tiimid olid väga korralikud. Terve 6 tunnise võistluse peale tuli vaid 1 rikkumine ja see on igati positiivne.
Kuidas tiimidel läks seda saab vaadata siit:
Koondtulemused koos trahvidega on saadaval siit:
http://www.seiklusministeerium.ee/public..._koond.pdf
Aitäh kõigile osalejatele ja ka toetajatele. Ilma teieta ei oleks see võistlus olenud see mis ta oli! Suur kummardus ja südamest tänud.
Joonas Väärtnõu - Rajameister
NB! Järgmine võistlus leiab aset juba 07. november ja selle kohta jagan infot juba õige pea!
Autoorienteerumine, Linnaseiklused, Seikluskoolitused, Suvepäevad - http://www.seiklusministeerium.ee