11-02-2007, 04:21 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 20-02-2007, 09:26 PM ja muutjaks oli Laur.)
Tere,
uurisin täna 30 minutit oma autot kuid ei jõudnud lekke asukoha tuvastamisele. Probleem selline siis: õli pressib kusagilt mootori esimese osa peale, satub rihmale jne.
Õli satub ka rihma peale, mistõttu rihm libiseb.
Sai selgeks, et õli pärineb mootorist, mitte roolivõimust, sest mootori õlitase on märgatavalt kahanenud.
Millisest tihendist võib selline asi tingitud olla? Esimene simmerling? Ise kahtlustan seda, kuigi ei tea, kust ta veel sinna rihma peale satub, sest rihm on eespool kui mootorja sõidu ajal peaks kogu ollus ikka tahapoole liikuma.
Auto w124 2,0d
Pakkuge võimalusi välja, mootori enda seisukohalt parem, kui ta ikka õli sees hoiaks:hump:
uurisin täna 30 minutit oma autot kuid ei jõudnud lekke asukoha tuvastamisele. Probleem selline siis: õli pressib kusagilt mootori esimese osa peale, satub rihmale jne.
Õli satub ka rihma peale, mistõttu rihm libiseb.
Sai selgeks, et õli pärineb mootorist, mitte roolivõimust, sest mootori õlitase on märgatavalt kahanenud.
Millisest tihendist võib selline asi tingitud olla? Esimene simmerling? Ise kahtlustan seda, kuigi ei tea, kust ta veel sinna rihma peale satub, sest rihm on eespool kui mootorja sõidu ajal peaks kogu ollus ikka tahapoole liikuma.
Auto w124 2,0d
Pakkuge võimalusi välja, mootori enda seisukohalt parem, kui ta ikka õli sees hoiaks:hump: