20-09-2015, 11:15 AM
(Seda postitust muudeti viimati: 20-09-2015, 11:19 AM ja muutjaks oli v6sa.)
(16-09-2015, 11:36 PM)urraa Kirjutas: Tere, olen kuskil kuulnud, et W210 70kw diislil on Lucase pump. Ja ühtlasi on mul meeles ütlus "Lucas leiutas pimeduse". Niisiis siit ka küsimused
1) Kas kõik W210 dislad on Lucase pumbaga (täpsemalt millised on ja millised mitte?)
2) Kuidas W210 kõrgsurvepumbad vastu peavad (ja mootorid üldiselt)
3) Milline W210 facelift'i disla oleks kõige kindlam valik?
3) korras ja hooldatud isend ei peta, hooldamatusest hingevaakuv pada on alati õnnetus;
2) hea hoolduse korral miljoni, hoolduseta mõnisada tuhat. Ning esimene solkkütusepaagitäis tapab ära;
1) Probleemseim on 2,2 70 kW rootorpump (kurikuulus Lucas), Boschi rootorid on paremad (säärane on näituseks 95 kW rida5 "kaubikumootoril"). Pikaealisimaks peetakse ridapumbaga erimeid, kuigi need on paraku üsna tuimad. CDI puhul pole vahet, pump füüsiliselt on sama.
Nimekirjast toodust on loomulikult hulgaliselt erandeid liikvel, kuid parima hinna-kvaliteedi suhte annavad ilmselt R5 mootorid, kuna erinevalt Wäggevalt Wäänavast R6-pajast, nendega eriti ei paarutata (kuna see pole kuigi meelikosutav tegevus). Samas käib R5 alati karedalt... R6 aga siidiselt.
Kui tahad muretut elu, võta VAG toode. MB puhul jääb alati võimalus hinnalise üllatuse tekkeks.
Samas on mootor vaid osa autost. Loeb tervik.