11-09-2015, 01:32 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 11-09-2015, 01:38 PM ja muutjaks oli t2rn.)
niisiis sai pandud boschi diagnostikasse aeg, aga kakkusin ise ka natuke asja lahti ja leidsin siis midagi imelikku tühikäigu mootori anduri juures, ehk asisemad tegelased oskavad öelda kas selles on viga, jubin ise üle 100 euri ja ehkupeale väga ei osta...
õhuleke oli selline, et tühikäigu nö mootori alumine kummimembraan oli äärest lahti (halvasti tagasi pandud või juba tehase viga. Seega panin tihendusainet ja ääre ilusti tagasi, ehk tahab veel midagi kruttitmist saada, sest lisa õhku enam ei tule?
(11-09-2015, 08:58 AM)v6sa Kirjutas:(10-09-2015, 08:57 PM)t2rn Kirjutas: ...
Tühikäigumootori kummimembrrani ja korpuse vahel oli vahe sees, selle tegin korda ja tihendasin korralikult ära mõtlesin et sellega asi korras aga ei, justkui nagu ei läinudki midagi paremaks.
Kas keegi teaks soovitada kuidas kontrollida vaakumi voolikuid, või kedagi tartust kes oskaks kõik murekohad ülevaadata inimliku hinna eest.
Mida Sa korda tegid ja kuidas tihendasid? Õhuleke on vastik asi, seda juba teibiga ei paranda imipoolel...
Remondikohtade teemas on paar Tartu kontakti, suhtle.
Niikuinii ei oska keegi kohe matsust öelda, mis peetis on...
õhuleke oli selline, et tühikäigu nö mootori alumine kummimembraan oli äärest lahti (halvasti tagasi pandud või juba tehase viga. Seega panin tihendusainet ja ääre ilusti tagasi, ehk tahab veel midagi kruttitmist saada, sest lisa õhku enam ei tule?