09-09-2015, 09:18 AM
(Seda postitust muudeti viimati: 09-09-2015, 09:23 AM ja muutjaks oli v6sa.)
(08-09-2015, 01:12 PM)arturmalcik Kirjutas: soovitan uut osta ! endal oli käes rohkem kui 5 tk kasutatuid ja igal oli mingi jama .
Toetan: KE-Jet vajab kõrget rõhku ja kasutatud pumbaga on suur tõenäosus asja mitte korda saada.
Sõltuvalt lekke asukohast ja pumba valmistajast on võimalik mõningane remont, näiteks käib Pierburgi pumbal väljuv stuts küljest ja nii saab oksüdeerunud tihenduspinda praavitada.
Tuletan veel meelde, et pump ise rõhku ei reguleeri, selleks on teised vahendid. Pump suudab rõhku tekitada siis, kui tootlikkus ületab tarbimise. Ning tarbimine on automootoril tegelikult väike (kuni paarkümmend liitrit tunnis). Mistap ei tasu vasturõhuta tootlikkuse numbrit väga tõsiselt võtta. Pumbale lubatud maksimaalset töörõhku aga küll - kui pump on ikka arvestatud 3 bar peale ja see ühendada 5,7 bar süsteemi, ei pruugi tugevusvaru olla piisav...