04-09-2015, 12:06 AM
1.8 puhul kahtlustaxin esimese asjana otsa saanud õhukulumõõtjat, seda esineb vanusest tingituna üsna tihti. Ja ma kahtlen, et sellel mootoril saax süüde mehhaaniliselt paigast minna, kuna juba vanemal KE-Jetronicul juhtis süüdet aju ja võisid keerata jagajat kuhu tahtsid, aju keeras ikka süüte tagasi. Aju teeb oma otsused lähtudes anduritest tulevast infost. Põhilistex anduritex on õhukulumõõtja, lamda, väntvõlli- ja nukaandur, jahutusvedeliku temperatuuri andur, sisselaske õhu temperatuuri andur ja drosselklapi asendiandur. Nendelt anduritelt saadud info põhjal määrab aju õige kütusekoguse ja süütenurga. Kui mõni neist anduritest näitab ajule valet väärtust, annab aju süütesüsteemile ja pihustitele edasi valed käsklused ja mootor ei tööta enam õigesti.
Mõistlik olex pöörduda pädevasse diagnostikasse, kus arvuti ja mõõteseadmete abil häired mootori töös tuvastataxe ja vigane komponent üles leitaxe.
Mõistlik olex pöörduda pädevasse diagnostikasse, kus arvuti ja mõõteseadmete abil häired mootori töös tuvastataxe ja vigane komponent üles leitaxe.
You can have any car you like... As long as it's a Mercedes!