07-08-2015, 09:11 AM
4-5 käigu lülitamine on elektroonikaga, muidu ikka mehaaniline kast.
Kui käigukasti juhtplokki/releed ühendatud polnud, siis vahetas 1-2-3-5.
Kui juhtplokk oli ühendatud, aga mingi veakood aktiivne, siis 1-2-3-4.
Ma ühendasin kunagi suht nullist selle kasti juhtmooduli (HGS moodul)
Sisenditest: Mootori pööre, TPS ehk gaasiklapi asend, vaakum koormuse jaoks (kommutaatorist signaal) ja vist ongi kõik. Lisaks massid/plussid.
Ehk ma panin elektroonilise pritsega mootorile kommutaatori, sest sealt sai koormuse MAP anduri kaudu
Kui käigukasti juhtplokki/releed ühendatud polnud, siis vahetas 1-2-3-5.
Kui juhtplokk oli ühendatud, aga mingi veakood aktiivne, siis 1-2-3-4.
Ma ühendasin kunagi suht nullist selle kasti juhtmooduli (HGS moodul)
Sisenditest: Mootori pööre, TPS ehk gaasiklapi asend, vaakum koormuse jaoks (kommutaatorist signaal) ja vist ongi kõik. Lisaks massid/plussid.
Ehk ma panin elektroonilise pritsega mootorile kommutaatori, sest sealt sai koormuse MAP anduri kaudu
'When the flag drops, the bullshit stops'
Elbe Engineering
Elbe Engineering