23-07-2015, 02:59 AM
(Seda postitust muudeti viimati: 23-07-2015, 03:16 AM ja muutjaks oli djmaq.)
Undamise põhjus veel endiselt teadmata... Difri õli vahetama ja selle siseelule pilku peale heitma olen olnud sunnitud siiani juba kahel korral pooltelgede vahetusega seonduvalt (kaas maha ja stopper lahti). Maantee 90 tundub minu vanakesele liiast ja kahtlustatud on vale ülekandearvu...
Ülevaatuse aeg jõudis taas kätte ning sedakorda tehnokontrollis avastatud puudusteks olid peale jäänud tagumised pidurid või käsipidur rakendamise järgselt testimisel ja pehmed tagasilla puksid.
Kõik järgemööda ja esmalt uued puksid sisse. Ei kujutagi ette, millal neid viimati vahetati: südamik oli koonuspoldi külge jäänud ja tuli küljest lõigata, kumm sisuliselt pudenes vahelt ning ääriku lahtisaamine meenutas lõualuusse mädanenud hamba raskekujulist eemaldamist (tõmmitsata):
Ka peale uued kummidetailid ning puksi paigaldamine ilma pressita osutus võimalikuks kahe lisanduva tungrauaga ettevaatlikult kordamööda surudes...
Koonusotsaga polt on küll otstarbelt tänuväärne aga sisse sai alles haamriga kergelt lüües ja seejärel tungrauaga alt toestades lehtvõtit pöörates kuni oli selge, et asub keermes...
Ülevaatuse aeg jõudis taas kätte ning sedakorda tehnokontrollis avastatud puudusteks olid peale jäänud tagumised pidurid või käsipidur rakendamise järgselt testimisel ja pehmed tagasilla puksid.
Kõik järgemööda ja esmalt uued puksid sisse. Ei kujutagi ette, millal neid viimati vahetati: südamik oli koonuspoldi külge jäänud ja tuli küljest lõigata, kumm sisuliselt pudenes vahelt ning ääriku lahtisaamine meenutas lõualuusse mädanenud hamba raskekujulist eemaldamist (tõmmitsata):
Ka peale uued kummidetailid ning puksi paigaldamine ilma pressita osutus võimalikuks kahe lisanduva tungrauaga ettevaatlikult kordamööda surudes...
Koonusotsaga polt on küll otstarbelt tänuväärne aga sisse sai alles haamriga kergelt lüües ja seejärel tungrauaga alt toestades lehtvõtit pöörates kuni oli selge, et asub keermes...