16-07-2015, 08:14 PM
Kui rääkida mingi auto headusest või paremusest, siis tuleb hind tahaplaanile jätta. Auto hind määrab selle, kas me saame selle osta, kas raatsime selle osta või kas see on seda hinda väärt.
Kui satute toidupoodi ja palava ilmaga tahate ühe jäätise lubada, siis terved pikad külmikud on neid täis ja kõik esmapilgul üsna sarnased, täidiseid on sadu, aga jäätis on jäätis. Jäätised ise kõik valget värvi ja paneb arvama, et kõik ühesugused piimatoodetest tehtud, aga kui hakkate süvenema, siis selgub et osad ikka ei ole küll, puhas taimerasv ja maitseb ka kuidagi imelikumalt. Halb ei ole ja külma ilmaga täitsa hea isegi. Aga kui võtad ikka selle mõnusa rammusa 50 senti kallima koorejäätise, siis alles märkad mis on hea jäätis. Nii väikeste hindade puhul ei pea raha lugema ja ei mõtle sellele palju. Parem jäätis on see kallim ja seal me ei vaata hinda. Koorest kallim toota ka.
Olude sunnil sõidame hetkel ise Superbiga ja 1.8 TSi automaat liigub ka. Sõidab, nagu auto sõitma peab ja kuradime suur on ka, ehkki kaalub vaid 1500 kg tühjalt. C klass isegi raskem ju ja see mass annab tunda just salongimugavustes ja sisemüra vähesuses võrreldes ükstaspuha, mis skodaga võrreldes.
Skoda mulle meeldib, selline emotsioonitu auto, mis teeb kõik vajaliku ära. Ei ütleks et hooldused just väga soodsad on võrreldes C klassiga näiteks. Alles käis meil see 165 000 hoolduses, mis hõlmas vaid mootori õlivahetust, filtrite vahetust ja hind oli kokku 220 EUR ja seda Skoda ametlikus esinduses.
Aga siiski antud küsimus oli ju teemaalgatajal kas tasub ja millist tasub. Igal juhul tasub osta ja kui leiad korraliku, siis on iga kilomeeter nauding. Ise eelistaks C350 CDI 4 maticut. Kindlasti on ülevalpidamine kulukam, aga see minek kaalub kõik üle. Auto peab liikuma
Kui satute toidupoodi ja palava ilmaga tahate ühe jäätise lubada, siis terved pikad külmikud on neid täis ja kõik esmapilgul üsna sarnased, täidiseid on sadu, aga jäätis on jäätis. Jäätised ise kõik valget värvi ja paneb arvama, et kõik ühesugused piimatoodetest tehtud, aga kui hakkate süvenema, siis selgub et osad ikka ei ole küll, puhas taimerasv ja maitseb ka kuidagi imelikumalt. Halb ei ole ja külma ilmaga täitsa hea isegi. Aga kui võtad ikka selle mõnusa rammusa 50 senti kallima koorejäätise, siis alles märkad mis on hea jäätis. Nii väikeste hindade puhul ei pea raha lugema ja ei mõtle sellele palju. Parem jäätis on see kallim ja seal me ei vaata hinda. Koorest kallim toota ka.
Olude sunnil sõidame hetkel ise Superbiga ja 1.8 TSi automaat liigub ka. Sõidab, nagu auto sõitma peab ja kuradime suur on ka, ehkki kaalub vaid 1500 kg tühjalt. C klass isegi raskem ju ja see mass annab tunda just salongimugavustes ja sisemüra vähesuses võrreldes ükstaspuha, mis skodaga võrreldes.
Skoda mulle meeldib, selline emotsioonitu auto, mis teeb kõik vajaliku ära. Ei ütleks et hooldused just väga soodsad on võrreldes C klassiga näiteks. Alles käis meil see 165 000 hoolduses, mis hõlmas vaid mootori õlivahetust, filtrite vahetust ja hind oli kokku 220 EUR ja seda Skoda ametlikus esinduses.
Aga siiski antud küsimus oli ju teemaalgatajal kas tasub ja millist tasub. Igal juhul tasub osta ja kui leiad korraliku, siis on iga kilomeeter nauding. Ise eelistaks C350 CDI 4 maticut. Kindlasti on ülevalpidamine kulukam, aga see minek kaalub kõik üle. Auto peab liikuma
" The Best Or Nothing" Mercedes-Benz
Indrek Peets
Mercedes-Benz Eesti klubi juhatuse liige
indrek@clubmb.ee / 5121868
Indrek Peets
Mercedes-Benz Eesti klubi juhatuse liige
indrek@clubmb.ee / 5121868