14-07-2015, 10:31 AM
(Seda postitust muudeti viimati: 14-07-2015, 10:34 AM ja muutjaks oli kaspar.)
Vat ei saa aru Hr. Võsa kibestunud pahameelt W204 suhtes. Olen sõitnud W204-jaga juba pea 3 aastat. Sai teine saksast tellitud ja olen autoga siiani väga rahul. Olen sellega maha kärutanud 27 000 km ning selle ajajooksul olen vahetanud järgnevad asjad: piduriklotsid,stabikakondid,genekalaagrid,mõne rulliku,rikkepiduritrossi ja loomulikult kõik elementaarsed asjad mis hoolduse käigus teha tuleb. Roostega on selle autoga järgnevad punktid: kui auto on matsu pannud ja halvasti taastatud siis ka roostet leiab, kui on kas hästi taastatud või avariivaba siis seda roostet ei ole. Veermik on üldiselt väga vastupidav ka 18" velgedega kuumastikul kimades. On olnud probleeme mootorikettiga (teatud aastakäigu mudelid. USA foorumites surfates on võimalik leida infot missuguse mootorikoodiga mutelitel mure on) ja tagumiste amortidega. Võrreldes Lexuse IS250, BMW 3 seeriaga ja Audi A4 siis ma väga ei ütleks, et w204 kuidagi nendest maha oleks jäänud ning rool silikoonipotti toppitud. Avangarde vedrustus jäi näiteks minu jaoks liiga vedelaks ning 17" veljed sai 18" vastu vahetatud, et autot jäigemaks muuta. Ergonoomika poolelt on W204 peajagu üle BMW-st. Esiteks on w204 mugavam ja praktilisem nii laegaste kui ka ruumikuse poolelt. BMW on küll sõidu poolelt täpsem ja mootorite võimekus parem kuid Mercedesel on üldjuhul varustust rohkem ja vastupidavam on teine kah. Müra summutus on selle klassi vääriline. Tõesti IS on natukene vaiksem aga mitte palju. Auto soetamisel kaalusin ka 4 maticut aga paraku olid kõik bensukad USA-st ning nätsu ja värvilise traadiga kokku mätsitud. 4 maticu kõige suuremaks miinuseks on veovõllid mida saab tellida usast ka B varuosana aga siia toimetamisel kerkib selle hind ikkagi A varuosa tasemele. Ning sootsat hinda ei ole siin loota umbes 500+ euri tükk. Tagaveoline 204 on pusib teel ka talvel eeskujulikult ESP hoijab auto üle väga hästi kontrolli. Kui tahad talvel natukene hullata on võimalik ESP koos ABS-iga täielikult välja lülitada. Kuid siis peab kohanduma automaatkasti loogikaga. Algul on see täielik ikaldus kuna kast vahetab käike vastavalt tema soovidele ja kindlat käiku ei ole võimalik sees hoida. 7 automaat kast on ka muidugi umane ja see tahab vahel saada teravamat sõidustiili, et teine natukene paremini käituma hakkaks. Iiklikult soovitan korraliku varustusega sõidukit valida siis on seda kergem müüa ja omal on ka mugavam sõita. Väikse ekraani asemel tasuks kindlasti suure ekraani poole piiluda kuna see on kasutaja sõbralikum ning muusikahuviline saab oma lemmik palad mälukaardile pista. Enne diisli soetamist tasuks üle vaadata ka oma igapäevaste sõitude pikkus. Kuna diiselmootor ei taha tänapäeval lühikesi otsi ning suhteliselt tihti tuleks torud puhtaks köhida, et ei oleks DPF ja EGR ummistumist.
C280 3,0 bensiini mootori õlivahetuseks on vaja kulutada 9L 0w-40 õli mis maksab umbes 90-95 eurot õlifilter 10-20 eurot ja hooldus intervalli saab ise edukalt kustutada.
Keskmine kütuse kulu on hetkel 9,5L/100km mis on sellise auto kohta mõistlik.
C280 3,0 bensiini mootori õlivahetuseks on vaja kulutada 9L 0w-40 õli mis maksab umbes 90-95 eurot õlifilter 10-20 eurot ja hooldus intervalli saab ise edukalt kustutada.
Keskmine kütuse kulu on hetkel 9,5L/100km mis on sellise auto kohta mõistlik.