30-06-2015, 03:36 PM
Ma olen nüüd samuti veidi üle aasta 204 kerega kombiga ringi vuranud (mitte küll nelikvedu ja vana 646 diisel) ja mõne punkti osas oskan valgustada.
204 kerega C-klassid on kõik võrdlemisi jäiga vedrustusega (hoolimata sellest, kas on Avantgarde või Elegance, tava või sportvedrustus) ning seda tunnet süvendab ka mitte just liiga pehme iste. Samuti on teisi marke sama klassi autosid, millede vedrustus on ebatasasustel oluliselt vaiksem (just järsemad löögid ja ristipraod). See viimane on minu enda kiiks. Muidu müraisolatsioon on klassi keskmine - V6 mootor on oluliselt vaiksem ja mahedam, R4 versioonid (OM651 on parem, aga mitte hea) aga kostavad ilusti ja taksolikult salongi.
Sõiduomaduste osas jääb 204 puhul puudu MB-le omasest siidisusest ja rahulikkusest (mida Võsa siin esile tõi). Roolisüsteem ise on sellel mudelil siiski üsna konkreetne ja vajadusel kannatab ka kiiremini sõita, kuid BMW-le omast tunnetust ei paku. Otse sõidab see auto aga väga hästi ja juhti ei väsita. ESP on tavatingimustes suurepärane, aga kiiremal kulgemisel hakkab takistama (selle saab osaliselt õnneks ka välja lülitada). Üldiselt mina ei ole MB inseneride veermiku kompromissiga rahul, sest isegi Elegance tavavedrustus on kehvematel teedel liiga rahutu ning suurematel ebatasasustel lööb isegi läbi. Samas ei ole suudetud ka sellisel tasemel sportlikkust saavutada, mis eelnevalt välja toodud probleemi kompenseeriks.
Juhul kui on plaanis autot kasutada ka pereautona, siis tuleb nagunii Saksa suure kolmiku selle klassi autodest eemale hoida. Siseruum on vähene ning pagasiruum väike (BMW, Audi on sama murega). Ruumi mõttes on Octavia ja näiteks Volvo V70 oluliselt mahukamad.
Siseruumi koostekvaliteet ja kasutatavad materjalid (mis annavad selle feel-good faktori, mille pärast enamasti luksusbrände ostetakse) on võrreldes odavamate konkurentidega heal tasemel, BMW-st minu hinnangul paremad ning Audist ehk veidi kehvemad. Kindlasti tuleb eemale hoida standardistmetest (ja ka MB man-made-leather-ist) - kas nahk või siis äärmisel juhul multikontuursed riidest istmed. Soojalt soovitan COMANDI, millel on mugavaid lisafunktsioone võrreldes madalama tasemega raadiotega (isegi kui navigatsiooni konkreetselt vaja ei lähe).
Vastupidavuse osas olen 204 kohta ainult kiidusõnu kuulnud - üldise 2000-ndate keskpaiga Mercedese kliendi jaoks kindlasti oluline edasiminek ning ma kahtlen kas pisimersu töökindlus VAG-grupi autodele kuidagi alla jääb - Toyotadele ehk küll. Tüüpvead, mida tean: tagasilla tala esimesed puksid; Agility amortisaatorid, mis hakkavad kolksuma; suurematel läbisõitudel rattalaagrid; OM651 pihustiteemad (mis peaks tänaseks kampaania korras olema lahendatud). 4Matic ei tohiks samuti normaalse kasutamise korral olema suur murede allikas.
Kokkuvõtvalt:
Miinused: kehv vedrustusmugavuse-sportlikkuse kompromiss; kitsikus tagaistmel ja pagasiruumis; V6 diisel ja vanemad R4-d ei ole eriti ökonoomsed, OM651 on parem; tuulemüra ja naastrehvi müra tuleb veidi liiga palju sisse
Plussid: üsna kvaliteetselt ehitatud, piisava dünaamikaga, palju mugavuslisasid, pikal teekonnal sõitmine ei väsita (esiistme seljatugi on siiski liiga madal ja ei toeta selja ülaosa piisavalt)
204 kerega C-klassid on kõik võrdlemisi jäiga vedrustusega (hoolimata sellest, kas on Avantgarde või Elegance, tava või sportvedrustus) ning seda tunnet süvendab ka mitte just liiga pehme iste. Samuti on teisi marke sama klassi autosid, millede vedrustus on ebatasasustel oluliselt vaiksem (just järsemad löögid ja ristipraod). See viimane on minu enda kiiks. Muidu müraisolatsioon on klassi keskmine - V6 mootor on oluliselt vaiksem ja mahedam, R4 versioonid (OM651 on parem, aga mitte hea) aga kostavad ilusti ja taksolikult salongi.
Sõiduomaduste osas jääb 204 puhul puudu MB-le omasest siidisusest ja rahulikkusest (mida Võsa siin esile tõi). Roolisüsteem ise on sellel mudelil siiski üsna konkreetne ja vajadusel kannatab ka kiiremini sõita, kuid BMW-le omast tunnetust ei paku. Otse sõidab see auto aga väga hästi ja juhti ei väsita. ESP on tavatingimustes suurepärane, aga kiiremal kulgemisel hakkab takistama (selle saab osaliselt õnneks ka välja lülitada). Üldiselt mina ei ole MB inseneride veermiku kompromissiga rahul, sest isegi Elegance tavavedrustus on kehvematel teedel liiga rahutu ning suurematel ebatasasustel lööb isegi läbi. Samas ei ole suudetud ka sellisel tasemel sportlikkust saavutada, mis eelnevalt välja toodud probleemi kompenseeriks.
Juhul kui on plaanis autot kasutada ka pereautona, siis tuleb nagunii Saksa suure kolmiku selle klassi autodest eemale hoida. Siseruum on vähene ning pagasiruum väike (BMW, Audi on sama murega). Ruumi mõttes on Octavia ja näiteks Volvo V70 oluliselt mahukamad.
Siseruumi koostekvaliteet ja kasutatavad materjalid (mis annavad selle feel-good faktori, mille pärast enamasti luksusbrände ostetakse) on võrreldes odavamate konkurentidega heal tasemel, BMW-st minu hinnangul paremad ning Audist ehk veidi kehvemad. Kindlasti tuleb eemale hoida standardistmetest (ja ka MB man-made-leather-ist) - kas nahk või siis äärmisel juhul multikontuursed riidest istmed. Soojalt soovitan COMANDI, millel on mugavaid lisafunktsioone võrreldes madalama tasemega raadiotega (isegi kui navigatsiooni konkreetselt vaja ei lähe).
Vastupidavuse osas olen 204 kohta ainult kiidusõnu kuulnud - üldise 2000-ndate keskpaiga Mercedese kliendi jaoks kindlasti oluline edasiminek ning ma kahtlen kas pisimersu töökindlus VAG-grupi autodele kuidagi alla jääb - Toyotadele ehk küll. Tüüpvead, mida tean: tagasilla tala esimesed puksid; Agility amortisaatorid, mis hakkavad kolksuma; suurematel läbisõitudel rattalaagrid; OM651 pihustiteemad (mis peaks tänaseks kampaania korras olema lahendatud). 4Matic ei tohiks samuti normaalse kasutamise korral olema suur murede allikas.
Kokkuvõtvalt:
Miinused: kehv vedrustusmugavuse-sportlikkuse kompromiss; kitsikus tagaistmel ja pagasiruumis; V6 diisel ja vanemad R4-d ei ole eriti ökonoomsed, OM651 on parem; tuulemüra ja naastrehvi müra tuleb veidi liiga palju sisse
Plussid: üsna kvaliteetselt ehitatud, piisava dünaamikaga, palju mugavuslisasid, pikal teekonnal sõitmine ei väsita (esiistme seljatugi on siiski liiga madal ja ei toeta selja ülaosa piisavalt)