22-06-2015, 08:26 AM
(Seda postitust muudeti viimati: 22-06-2015, 08:29 AM ja muutjaks oli v6sa.)
(21-06-2015, 11:03 PM)shed Kirjutas: Olen omanud kolme 204 kerega avantgarde masinat, millel kõigil tellitud standard suspension, seega vastus on jah.
Lesvenis pole kunagi käinud küll aga teistes mbdele spetsialiseerunud remondikodades ja pole siiani probleemi olnd. Sellest jaotuskasti murest ei saa küll aru mis seal üldse probleem võiks olla Pihustitega pole neil masinatel vaja tegeleda enne 350tuhandet ma usun, samuti soojusvaheti lekkega mille pädev mehaanik c klassi peal 6 tunniga maks ära lahendab, neil ei ole sellist tuld lihtsalt koguaeg all nagu suurtel millel lekkima hakkab tänu kergele kaalule.
Ehk osta MB ja elu on edaspidi muretu? Oleks see vaid nii...
Millised on need Tallinna mersudele spetsialiseerunud töökojad, kuhu nii uue autoga minna näiteks ajuti ilmnevat võimsusekadu lahkama? Esimene jutt on tore, kuid enamus kohti tõstab peale ÕKM asjatut vahetust käed üles ja hakkab rääkima tüüpvigadest...
Väidetavalt ei ole MB muutnud 4-maatiku põhilahendust (http://www.awdwiki.com/en/mercedes/). Töökindel, kuid igas kastis peab olema nõutud kogus ettenähtud leent. Õlita jäänud ülekanne jookseb lihtlabaselt kokku. Juhtab küll harva ja paljusõitnud masinatel, kuid pole üldse tundmatu mure. Eriti "eluaegse kastiõliga" mudelitel. Et seda muret ära tunda, tuleb õlitasemeid jälgida...
Seda kurba lugemist ikka jagub... Esimene ettjäänu, mille lõpust läheb link edasi:
http://mbworld.org/forums/c-class-w204/5...again.html
Loomulikult ei hapne kõik autod. Aga 4-vedust mersut ostes peab olema vaimselt valmis kas ise probleeme ära lahendama või maksma kastivahetuste eest küsitavat hinda.
Asi, mis on kaunikesti tundmatu Audiomanikele...
Äkki on Shedi omatud autodel siiski olnud siiski vaid Avantgarde optikapakett, mitte Avantgarde varustus? Koosneb varustuspakett ju nii iluvidinatest kui muudatustest tarkvaras ja veermikus.
Pihustitega on probleeme tekkinud pea kõigil autodel umbes sada tuhat kilomeetrit peale siiatoomist. Eestist ostetud autodel on nendega tegeldud ka garantiiajal. Kütusemüüjate sõnul on tegemist kehvade pihustitega, mis ei talu "standarditele vastavat" põlevvedelikku... Automüüjad teadagi süüdistavad kokeilimeistreid. Aga tõsiasi on see, et saksamaal 300 kkm sõitnud pihustitest paljud koolevad peatselt peale siiajõudmist.
A mis me vaidleme - ostjat aitab vaid teadmine, et kasutatud autot soetades tuleb kontrollida, kas esimene ostja jäigema ja teravama tehnikaparanduse ka tellis, ilukulinatele lisaks. Classic ja Elegance on üsna pehmed ja need tänapäeva tõekspidamiste järgi ei lähe mitte.
Nii uue auto puhul näeb Silberi arvuti kaudu hooldusajalugu. Mida regulaarsemad on sissekanded, seda helgem tulevik olla võiks...