20-06-2015, 09:16 PM
Avantgarde ei tähenda alati jäika vedrustust, saab tellida ka standard suspensioniga. Nagu ma eelnevalt ka mainisin on Tallinnas kohti kes hoopealt 204 remondiks piisavalt. Ja seda hala Silberi kohta oli ka oodata
Aga teemaalgatajale soovitaks proovida nii r4 kui v6 mootorit, eestis neid siin leidub ikka. Ei pea olema nelikveoline. Siis saad aimu mis nende kahe vahe on, müra ja mineku poolest. Peaks olema juba oluliselt lihtsam otsustada. Mina eelistaks igakell v6-te, kui kütusekulu pole esmatähtis. 170+kw variandid pm ei lagune. Kõik 165kw hädad on kõrvaldatud. Õli käib poolteist liitrit rohkem ja õhufiltreid on ühe asemel kaks, ehk hoolduskulude hinnavahe minimaalne.
Aga teemaalgatajale soovitaks proovida nii r4 kui v6 mootorit, eestis neid siin leidub ikka. Ei pea olema nelikveoline. Siis saad aimu mis nende kahe vahe on, müra ja mineku poolest. Peaks olema juba oluliselt lihtsam otsustada. Mina eelistaks igakell v6-te, kui kütusekulu pole esmatähtis. 170+kw variandid pm ei lagune. Kõik 165kw hädad on kõrvaldatud. Õli käib poolteist liitrit rohkem ja õhufiltreid on ühe asemel kaks, ehk hoolduskulude hinnavahe minimaalne.