07-06-2015, 08:45 PM
Tere
Mure autoga w210 e320t cdi 2000 aasta.
Auto muidu käivitus hästi, polnud mingisugust nöökimist ja siis eile sattusin gruusateele mis ei olnud kõige paremas seisus ja sain löökaugule pihta. Peale seda kohe tuli sile asfalt ja siis hakkas pull pihta. Sain mingi 4 kilomeetrit sõita ühtlase kiirusega kui märkasin, et tahhomeeter hakkas kõikuma. 400 meetrit sain veel edasi umbes kui suri auto välja ja tuli kiri EPC visit workshop vms. Jäin teeäärde seisma proovisin käivitada. Ei käivitunud. Ootasin minuti ja siis käivitus. Sain veel ca 100 m edasi kui suri jälle välja ja peale seda enam käima pole saanud. Käiates läheb läima ja sureb kohe välja. Kui kohe proovida uuesti siis ei luba AGA kui korraks võti välja võtta, uksed lahti ja lukku ning siis uuesti proovida siis korraks läheb käima ja sureb uuesti välja.
Paagis on kütet üle veerandi paagi, seisma jäädes võtsin kütusefiltri korpuse lahti, see oli ca 1/4 ulatuses kütusega täitunud.
Küsimused siis sellised:
Kas antud masinal on kuskil mingi lüliti mis avarii korral katkestab kütuse peale andmise vms? äkki sai põrutust.
Kas universaal kerega autol on etteandepump või mõni filter paagis?
Mida soovitate veel vaadata üle, enne kui diagnostikasse viin masina?
Silver
Mure autoga w210 e320t cdi 2000 aasta.
Auto muidu käivitus hästi, polnud mingisugust nöökimist ja siis eile sattusin gruusateele mis ei olnud kõige paremas seisus ja sain löökaugule pihta. Peale seda kohe tuli sile asfalt ja siis hakkas pull pihta. Sain mingi 4 kilomeetrit sõita ühtlase kiirusega kui märkasin, et tahhomeeter hakkas kõikuma. 400 meetrit sain veel edasi umbes kui suri auto välja ja tuli kiri EPC visit workshop vms. Jäin teeäärde seisma proovisin käivitada. Ei käivitunud. Ootasin minuti ja siis käivitus. Sain veel ca 100 m edasi kui suri jälle välja ja peale seda enam käima pole saanud. Käiates läheb läima ja sureb kohe välja. Kui kohe proovida uuesti siis ei luba AGA kui korraks võti välja võtta, uksed lahti ja lukku ning siis uuesti proovida siis korraks läheb käima ja sureb uuesti välja.
Paagis on kütet üle veerandi paagi, seisma jäädes võtsin kütusefiltri korpuse lahti, see oli ca 1/4 ulatuses kütusega täitunud.
Küsimused siis sellised:
Kas antud masinal on kuskil mingi lüliti mis avarii korral katkestab kütuse peale andmise vms? äkki sai põrutust.
Kas universaal kerega autol on etteandepump või mõni filter paagis?
Mida soovitate veel vaadata üle, enne kui diagnostikasse viin masina?
Silver