24-05-2015, 06:04 PM
Sa ei täpsustanud, kas tegu on bensiini või diiselmootoriga ja kas vabalthingava või turbomootoriga? Kuna u. 165 kW on nii diisel kui bensiinimootoriga E320 (erinevad aastakäigud küll).
Isiklikult soovitaxin vaadata pigem turbo- või tsentrifugaalkompressorite (nätex Rotrex-i toodang) poole kui roots- ja kruvikompressorite poole, kuna esimesed on efektiivsemad (neist tulev õhk on sama rõhu juures jahedam) ja neist sisselaskesse minevat õhku on lihtsam vahejahuti abil lisax jahutada. Küll aga sõltuvad esimesed rõhu tootmisex mootori pööretest (rohkem pöördeid = suurem rõhk) ja teised toodavad sõltumata pööretest enamvähem sama rõhku. Ehk roots- ja kruvikompressorid tagavad sirgema momendigraafiku ja rohkem momenti madalatel pööretel.
http://www.speedhunters.com/2015/04/know...ercharger/
Külge on tõenäoliselt võimalik nad kõik aretada, asi sõltub pigem oskustest või rahakoti paksusest.
Kunix puudub täpsem info, mis auto ja mis mootoriga tegu, pole mõtet siin ka rohkem teoretiseerida, mida ja kui palju ümber tegema peab.
Isiklikult soovitaxin vaadata pigem turbo- või tsentrifugaalkompressorite (nätex Rotrex-i toodang) poole kui roots- ja kruvikompressorite poole, kuna esimesed on efektiivsemad (neist tulev õhk on sama rõhu juures jahedam) ja neist sisselaskesse minevat õhku on lihtsam vahejahuti abil lisax jahutada. Küll aga sõltuvad esimesed rõhu tootmisex mootori pööretest (rohkem pöördeid = suurem rõhk) ja teised toodavad sõltumata pööretest enamvähem sama rõhku. Ehk roots- ja kruvikompressorid tagavad sirgema momendigraafiku ja rohkem momenti madalatel pööretel.
http://www.speedhunters.com/2015/04/know...ercharger/
Külge on tõenäoliselt võimalik nad kõik aretada, asi sõltub pigem oskustest või rahakoti paksusest.
Kunix puudub täpsem info, mis auto ja mis mootoriga tegu, pole mõtet siin ka rohkem teoretiseerida, mida ja kui palju ümber tegema peab.
You can have any car you like... As long as it's a Mercedes!