14-05-2015, 10:34 PM
Tänu libedusele juhtus see peamiselt pigem. Uks klaas ja muu nodi nüüd olemas, hetkel olen saanud ukse väga hästi juba käima. Lisaks karbi keevitusega on ka alustatud, esmalt tuli karp lahti puurida. Varsti saab tegeleda roostekohtade eemaldamisega, lisaks sain tagumised tiivakaared ka mida otsisin. Lisan pilte, mis juba ammu tehtud ja ka paari päeva vanuseid. Auto saab korda küll, kere on ise sirge, kõveras olekus isegi ei kiskunud rooli sõiduajal kuhugile poole. Ma imestan vaid seda, kuidas sai see auto nii kortsu minna olematu kiiruse peale.
2 burgeri eest, võetakse esitiib isegi juhendusel maha.
Peale venitamist vana karbiga:
Doonor pill:
Esiklaas sai edukalt maha lõigatud:
Karbi vahe paika panemine, latt sai keevitatud selleks vahele, et vahe paigast ei läheks. Pärast kui uus karp on külge keevitatud siis lõikab lati küljes.
Karp sai lahti puuritud, et karbi siseseinad saaks ka kinni keevitada(ps: alt on laines karp, kui põrandaga kokku keevitan, siis saab sirgeks):
Ukse vahe saab veel paremaks, kui hinge polte ja ukse vastust timmida. Pean ukse nii või naa värvimiseks maha võtma, seega ei hakka peensusteni langema ukse sättimisega hetkel.
Aga hetkel on juba päris üllatav tulemus:
2 burgeri eest, võetakse esitiib isegi juhendusel maha.
Peale venitamist vana karbiga:
Doonor pill:
Esiklaas sai edukalt maha lõigatud:
Karbi vahe paika panemine, latt sai keevitatud selleks vahele, et vahe paigast ei läheks. Pärast kui uus karp on külge keevitatud siis lõikab lati küljes.
Karp sai lahti puuritud, et karbi siseseinad saaks ka kinni keevitada(ps: alt on laines karp, kui põrandaga kokku keevitan, siis saab sirgeks):
Ukse vahe saab veel paremaks, kui hinge polte ja ukse vastust timmida. Pean ukse nii või naa värvimiseks maha võtma, seega ei hakka peensusteni langema ukse sättimisega hetkel.
Aga hetkel on juba päris üllatav tulemus:
CE420 v8