11-05-2015, 12:35 AM
(Seda postitust muudeti viimati: 11-05-2015, 12:38 AM ja muutjaks oli 92S500.)
Om613 DPF tahma filtrit pole, tegu Euro 3 mootoriga, seega tavaliste katalüsaatorite eemaldamine ei muuda midagi kehvemaks, pigem võidad kuna turbomootrile vastusurve ei meeldi ja hingab paremini, samas tõsi teatav hais tekib küll ent mitte silmnähtav must suits, seega otsi viga EGR klapist.
Om648 150kw mootoril on juba DPF ning see vajab ajust välja progemist, kui eemaldatud aga neid mootoreid hakati paigaldama pärast 2003a ja DPF-i said nad 2004 ja edasi kui tuli Euro 4.
Viimases pütis ei käi ühelgi diislil ühtegi filtrit seega ma pakun et sõelad võisid koliseda lihtsalt ja seetõttu on keevitatud, w220 puhul ennegi nähtud seda probleemi.
Tossust saad sa lahti siis kui puhastad EGR klapi ära, eelmise tarkvaraga oli ta ilmselt välja progetud ja probleemi polnud, kuid originaal softiga peab klapp liikuma ilusti vastasel juhul ongi tulemuseks must suits.
Om648 150kw mootoril on juba DPF ning see vajab ajust välja progemist, kui eemaldatud aga neid mootoreid hakati paigaldama pärast 2003a ja DPF-i said nad 2004 ja edasi kui tuli Euro 4.
Viimases pütis ei käi ühelgi diislil ühtegi filtrit seega ma pakun et sõelad võisid koliseda lihtsalt ja seetõttu on keevitatud, w220 puhul ennegi nähtud seda probleemi.
Tossust saad sa lahti siis kui puhastad EGR klapi ära, eelmise tarkvaraga oli ta ilmselt välja progetud ja probleemi polnud, kuid originaal softiga peab klapp liikuma ilusti vastasel juhul ongi tulemuseks must suits.