24-04-2015, 10:22 PM
Siin oli enne juttu 400 CDI-st. Ma ei tea, kui hull see mootor siis lõpuks on ja paljud siinsed sellega üldse kogemusi omavad? Räägin lihtsalt seepärast, et käru vedama oleks ta mootori poolest väga hea variant. Ise olen kõrvalistujana 4-se ML-i peal viibinud ja noh, dünaamika ja kütusekulu poolest talle vaevalt vastast leidub! Ja lisasid on ka neil võrreldes väiksemate mootoritega isenditega ikka meeletu rivi!
Samas... sama mootor ja 400SEL. Käisime sellega päris pikka aega Saksas tööl, see vaeseke ikka JULMA talda seal! Viimased käimised alates Warssavist kuni Mannheimi välja kiirus pidevalt 150+ Omanik ise on sellise sõidustiiliga, et piiks kinni, siit lapats põhja, mööda ja nii koguaeg Mootori poolest tolle ajastu vaieldamatu tipp. Ma ei tea... aga ma millegi pärast arvan, et need õudusjutud selle paja negatiivse poole pealt on kõvasti liialdatud, kui kasutada klassiku sõnu! Kuigi ma ei tea kah ju täpselt Siia vast sobiks jutt, kui üks automüügiga tegelev vanem härrasmees rääkis, et need paljukirutud (meil just neist jutt käis) 2,5 V6 VW ja Audi diislid on vanakuradi enda poolt siia planeedile saadetud! Tema jutt, minu arust täiesti objektiivne (kuna olin talle pikalt selgeks teind, et VW/Audi ei lähe mulle kohe mitte, isegi mitte pealemaksmise korral ) oli aga selline, et need mootorid NÕUAVAD ALATI head, kvaliteetset õli, küll siis kestavad enam-vähem võrdselt muudega. See eelnev muidugi minu poolne väide ainult. Igatahes... ma ei usu, et need "neljased" vahet pidamata ka lagunevad, kannatab sõita küll... vast
aga noh, samas, kui ma enam Saksas ei käind, lendas poistel koju tulles selle SEL-i mootor 60 km Mannheimist Frangi poole nö. molekulideks Mahlad väljas ja kõik sellised ilusad lugulaulud. Lõpuks Eestis võeti see isegi pulkadeks remondi eesmärgil, aga vähemalt ühel kolvil oli auk sees, mida tehas sinne ette polnd näind ja vänt oli kah igate purustet saalede jms. või vms. poolt. Nii et lõpuks Nurssi ta läks, eesmärgiga algosadeks võtta ja need spekuleerimise eesmärgil maha müüa! Aga see auto sai JULMA valu ja läbisõitu kah, enne, kui lepingu lõpetas!
Ok, sai üks lahe jutuke OT-sse rohkem kalduv, aga igal juhul... tõmme ja vääne olid hullult head, seda tahtsingi öelda
Samas... sama mootor ja 400SEL. Käisime sellega päris pikka aega Saksas tööl, see vaeseke ikka JULMA talda seal! Viimased käimised alates Warssavist kuni Mannheimi välja kiirus pidevalt 150+ Omanik ise on sellise sõidustiiliga, et piiks kinni, siit lapats põhja, mööda ja nii koguaeg Mootori poolest tolle ajastu vaieldamatu tipp. Ma ei tea... aga ma millegi pärast arvan, et need õudusjutud selle paja negatiivse poole pealt on kõvasti liialdatud, kui kasutada klassiku sõnu! Kuigi ma ei tea kah ju täpselt Siia vast sobiks jutt, kui üks automüügiga tegelev vanem härrasmees rääkis, et need paljukirutud (meil just neist jutt käis) 2,5 V6 VW ja Audi diislid on vanakuradi enda poolt siia planeedile saadetud! Tema jutt, minu arust täiesti objektiivne (kuna olin talle pikalt selgeks teind, et VW/Audi ei lähe mulle kohe mitte, isegi mitte pealemaksmise korral ) oli aga selline, et need mootorid NÕUAVAD ALATI head, kvaliteetset õli, küll siis kestavad enam-vähem võrdselt muudega. See eelnev muidugi minu poolne väide ainult. Igatahes... ma ei usu, et need "neljased" vahet pidamata ka lagunevad, kannatab sõita küll... vast
aga noh, samas, kui ma enam Saksas ei käind, lendas poistel koju tulles selle SEL-i mootor 60 km Mannheimist Frangi poole nö. molekulideks Mahlad väljas ja kõik sellised ilusad lugulaulud. Lõpuks Eestis võeti see isegi pulkadeks remondi eesmärgil, aga vähemalt ühel kolvil oli auk sees, mida tehas sinne ette polnd näind ja vänt oli kah igate purustet saalede jms. või vms. poolt. Nii et lõpuks Nurssi ta läks, eesmärgiga algosadeks võtta ja need spekuleerimise eesmärgil maha müüa! Aga see auto sai JULMA valu ja läbisõitu kah, enne, kui lepingu lõpetas!
Ok, sai üks lahe jutuke OT-sse rohkem kalduv, aga igal juhul... tõmme ja vääne olid hullult head, seda tahtsingi öelda