20-03-2015, 10:39 AM
vaatasin just küünlad üle,mustad kui kuradid,kütet järelikult saab ja palju oks see oli peale seda kui kohapeal oli tuksunud külmalt aga nii mustad ei tohiks ikkagi olla.
tegin ka väikese tiiru,sõidab kuni ei vajuta kickdowni,siis imeb hinge kinni.
ennem seda potutas kohapeal,tõstsin järjest piibud maha hetkeks ja 1 pütt ei töötanud,vahetasin vana küünla tagasi ja hakkas tööle,siis sõitsin,rahulikult noh normaalselt sõites oli nagu ok ja siis proovisin käiku alla saada,tõmbas hinge kinni
ega ma praegu rohkem midagi vast teha saagi kuni digi maailm kohale jõuab,eks siis kontrollib need parameetrid üle mis sa soovitasid !
tegin ka väikese tiiru,sõidab kuni ei vajuta kickdowni,siis imeb hinge kinni.
ennem seda potutas kohapeal,tõstsin järjest piibud maha hetkeks ja 1 pütt ei töötanud,vahetasin vana küünla tagasi ja hakkas tööle,siis sõitsin,rahulikult noh normaalselt sõites oli nagu ok ja siis proovisin käiku alla saada,tõmbas hinge kinni
ega ma praegu rohkem midagi vast teha saagi kuni digi maailm kohale jõuab,eks siis kontrollib need parameetrid üle mis sa soovitasid !
(20-03-2015, 10:29 AM)v6sa Kirjutas:(20-03-2015, 09:29 AM)arcar Kirjutas: ...
Krt samas mingi suht vana 4pütaga mootor,mis krt seal olla siis saab nii väga,et niisama jagu ei saa ?!
...
Siis kasutagi vanakooli meetodeid.
Milline on süütepinge silindreis?
Kas kütuserõhk on piisav ja püsib?
Kas pardapinge on piisav ja püsib?
Ning arvutist vaata, kas auto gaasipedaali asendit ikka näeb. Ning kas auto arvates ka on kütuserõhk ja õhukulu ootuspärased?
Juhtmed-pistikud-voolikud saabki sellel ilma mõõteseadmeteta üle vaadata. Nojah, küünalde värv räägib ka midagi, kuid harva vaevub keegi neid vea kõrvaldamiseni silindriti säilitama...