05-03-2015, 05:56 PM
Hannes ei saanudki täna täpselt sotti asjast... Drosselklapp kõik puhas. Selgus, et õhumõõtja värgens täiesti uus.
Veateated, mis Hannes universaaltestriga pärast kickeri andmist ja sõiduki vearežiimi minnes kätte sai:
kood: 025 - Rpm sensor FL L6/1 Plausibility
kood: 030 - CAN: No reception from EFP N4/1
kood: 32 - No description
Selgeks sai järgmine - pärast igat kickeri andmist ja ASR-i tööle hakkamist läheb masin vearežiimi, mis tähendab järgmist:
* kaob ära elektriline gaasipedaal - vearežiimis olles mõjub gaasi vajutus alles pedaali põhjast
* auto hakkab ise tugevaltvedama nii D, kui ka R-käigul. Pmst võib ilma gaasipedaali vajutamata 20km/h liikuda
* pöörded tõusevad 500-600 kandist üles ning jäävad kõikuma 1000-1300 juurde
* käiguvahetus muutub mitte sujuvaks st hakkab kuulma kolkse ja tõukeid
Kütuse ja õhu segu on pidevalt üsna muutlik, aga seda siis tõesti koguaeg, mitte ainult vearežiimis olles.
Samuti kõigub salongi lastav soojaõhu temperatuur. Üleme nii, et see käib üles-alla ca 10-20C. Termostaat paistis töötavat. Mootori temperatuuriandur paistis töötavat. Ainus, mis oli surnud on armatuuri temperatuuri kellaandur.
Samuti näitab väline temperatuuriandur mitmeid kümneid + kraade. Pmst, kui auto seisab õues ning ma selle külmast peast käivitan, siis ca 1 minutiga tõuseb väline temperatuuri andur 10-15C. Võib vist aimata, et anduri ots kuskil kapoti all, mitte esistange juures või juhe katki?
Panen aja kinni Hort-i, et originaal MB diagnostiga üle käia ja probleemi edasi otsida ning ka teistele küsimustele vastused leida. Ma ise väga ei ampsa neid koode.
Arturmaltchik - räägi sellest vaakumi teemast mulle veidi lähemalt. Millised nähud täpsemalt sul tekkisid pärast kickeri andmist?
Veateated, mis Hannes universaaltestriga pärast kickeri andmist ja sõiduki vearežiimi minnes kätte sai:
kood: 025 - Rpm sensor FL L6/1 Plausibility
kood: 030 - CAN: No reception from EFP N4/1
kood: 32 - No description
Selgeks sai järgmine - pärast igat kickeri andmist ja ASR-i tööle hakkamist läheb masin vearežiimi, mis tähendab järgmist:
* kaob ära elektriline gaasipedaal - vearežiimis olles mõjub gaasi vajutus alles pedaali põhjast
* auto hakkab ise tugevaltvedama nii D, kui ka R-käigul. Pmst võib ilma gaasipedaali vajutamata 20km/h liikuda
* pöörded tõusevad 500-600 kandist üles ning jäävad kõikuma 1000-1300 juurde
* käiguvahetus muutub mitte sujuvaks st hakkab kuulma kolkse ja tõukeid
Kütuse ja õhu segu on pidevalt üsna muutlik, aga seda siis tõesti koguaeg, mitte ainult vearežiimis olles.
Samuti kõigub salongi lastav soojaõhu temperatuur. Üleme nii, et see käib üles-alla ca 10-20C. Termostaat paistis töötavat. Mootori temperatuuriandur paistis töötavat. Ainus, mis oli surnud on armatuuri temperatuuri kellaandur.
Samuti näitab väline temperatuuriandur mitmeid kümneid + kraade. Pmst, kui auto seisab õues ning ma selle külmast peast käivitan, siis ca 1 minutiga tõuseb väline temperatuuri andur 10-15C. Võib vist aimata, et anduri ots kuskil kapoti all, mitte esistange juures või juhe katki?
Panen aja kinni Hort-i, et originaal MB diagnostiga üle käia ja probleemi edasi otsida ning ka teistele küsimustele vastused leida. Ma ise väga ei ampsa neid koode.
Arturmaltchik - räägi sellest vaakumi teemast mulle veidi lähemalt. Millised nähud täpsemalt sul tekkisid pärast kickeri andmist?
Driving
W213 E220d 2018
W447 V250 2018
W213 E220d 2018
W447 V250 2018