Endal elukaaslasel W204 2008 220cdi automaat avangard käigus.
Universaal.
Jube hea ja odav auto millega sôita.
Kütusekulu on keskmist 6-8l.
Liigub paremini kui bmw e46 110kw 2.0 diisel.
Bmw m-pakett on ainult veidi parema juhitavusega.
MB suvekad 225/45 aga kui lamell on hetkel siis 225/50 r17 mis on pehmem aga tagant on koopasse käinud paar korda julmade lohkude korral suure kiirusega.
Salong on uskumatult vastupidav, sest autos vahepeal möllavad ringi kaks amstaffi, ja ainuke asi mis on juhtunud, paar kriimu armatuur kui kassi nàgid.
Diisel teeb mb-le iseloomuliku tugevat "takso" häält.
Sôita on linnas hea, sportlik, täpne.
Aga oleneb millega inimene harjunud on.
Näiteks vend kes omab Rav4ja sôitis korra Tallinnas ja ütles, et tal kukuvad hambad välja.
Hooldust on 2 aasta jooksul saanud nii palju kui piduri klotsid ja kübeme filtri anduri vahetus. (Koos tööga 60€)+ siis jookvad ôlid, filtrid.
Sammuti sulas üks tagumise tule pistik ära ja sôber elektrik tegi sinna otse ühenduse.
Töötab.
Hull peaks vist olema kui uut pistikut ja tuld hakkata taga ajama.
Jooksu osa on ennast eeskujulikt üleval pidanud.
Eelmine kevad oli juhtub kus sôitis üks vanapapi esirattasse ja selle tulemusel vahetas silber 6k € eest juppe, k.a velg ja roolilatt.
Välimuse poolepealt oli see ratas nihkunud tips ja tiival 2 kriimu mis oleks poleerimisele allunud.
Kuna oman ka kogemust sama aastakäigu bmw ja audiga,ning veidi sôitnud ka 2006a is 220d-ga on mb minusilmis peajagu üle neist.
Ainult bmw m-pakett oleks ehk sobilikum nooremale ja kiiresôidu huvilise.
Muide see 2.2 diisel 120kw liigutab ka seda Mb-d väga edukalt. (Sattusin linnas just vôimendama ühe kontinentaalse GT brittide kupeega ja tänu sôiduoskusele häbisse ei jäänud)
Kindlasti soovitan otsida suure ekraani ja nahaga isend.
Hoiab hästi hinda ja on endal ka tunduvalt mônusam.
Universaal.
Jube hea ja odav auto millega sôita.
Kütusekulu on keskmist 6-8l.
Liigub paremini kui bmw e46 110kw 2.0 diisel.
Bmw m-pakett on ainult veidi parema juhitavusega.
MB suvekad 225/45 aga kui lamell on hetkel siis 225/50 r17 mis on pehmem aga tagant on koopasse käinud paar korda julmade lohkude korral suure kiirusega.
Salong on uskumatult vastupidav, sest autos vahepeal möllavad ringi kaks amstaffi, ja ainuke asi mis on juhtunud, paar kriimu armatuur kui kassi nàgid.
Diisel teeb mb-le iseloomuliku tugevat "takso" häält.
Sôita on linnas hea, sportlik, täpne.
Aga oleneb millega inimene harjunud on.
Näiteks vend kes omab Rav4ja sôitis korra Tallinnas ja ütles, et tal kukuvad hambad välja.
Hooldust on 2 aasta jooksul saanud nii palju kui piduri klotsid ja kübeme filtri anduri vahetus. (Koos tööga 60€)+ siis jookvad ôlid, filtrid.
Sammuti sulas üks tagumise tule pistik ära ja sôber elektrik tegi sinna otse ühenduse.
Töötab.
Hull peaks vist olema kui uut pistikut ja tuld hakkata taga ajama.
Jooksu osa on ennast eeskujulikt üleval pidanud.
Eelmine kevad oli juhtub kus sôitis üks vanapapi esirattasse ja selle tulemusel vahetas silber 6k € eest juppe, k.a velg ja roolilatt.
Välimuse poolepealt oli see ratas nihkunud tips ja tiival 2 kriimu mis oleks poleerimisele allunud.
Kuna oman ka kogemust sama aastakäigu bmw ja audiga,ning veidi sôitnud ka 2006a is 220d-ga on mb minusilmis peajagu üle neist.
Ainult bmw m-pakett oleks ehk sobilikum nooremale ja kiiresôidu huvilise.
Muide see 2.2 diisel 120kw liigutab ka seda Mb-d väga edukalt. (Sattusin linnas just vôimendama ühe kontinentaalse GT brittide kupeega ja tänu sôiduoskusele häbisse ei jäänud)
Kindlasti soovitan otsida suure ekraani ja nahaga isend.
Hoiab hästi hinda ja on endal ka tunduvalt mônusam.