03-03-2015, 02:30 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 03-03-2015, 02:38 PM ja muutjaks oli MarJ.)
(03-03-2015, 01:07 PM)arturmalcik Kirjutas:(03-03-2015, 10:26 AM)MarJ Kirjutas: Nii, sõitsin hommikul hundiga tööle. Kodu -> töö 24km.
Kuni kontorini olid seaded kõik kenasti paigas. Otsustasin siis Sõpruse pst korralikult kikkerit anda, et eileõhtust vägevat jõudu tunda.... kuid pärast pedaali põhja laksamist läks veojõukontroll tööle ning seaded taas paigast ära. Kokku sain siis sõita eilsega õigete seadetega ca 40km.
Seadete all pean silmas siis järgmisi erinevusi:
Seaded paigas - gaasipedaal võtab juba varba otsaga kergelt vajutades ülevalt, pöörded tühikäigul kenasti stabiilselt 600, käigukasti D-peale pannes ning pidurit lahti laskes ei hakka auto ise kohe vedama. See on norm. Kui gaasi annad, siis minek mõnusalt jõuline ja stabiilne. Käiguvahetus sujuv.
Seaded paigast ära - gaasipedaal hakkab tööle alles kuskil alt, pöörded tühikäigul kõiguvad 1000-1300 kandis. Pidurit vabastades hakkab auto ise kohe vedama, käiguvahetus mitte just kõige sujuvam. 4-käik tuleb pauguga. V8-t tunnetab alles pedaali põhja tallates.
Ilmselt kuskil miski asi streigib, aga mis see küll olla võiks?
mina kahtlustan vaakumilekket , oli mul selline asi et peale pesemist auto töötas normaalselt , kui paar korda vajutasin gaasi põhja hakkas jälle vaakumiga mingi jama
Võtan teadmiseks ja uurimiseks. Tänud!
(03-03-2015, 02:15 PM)väikemees Kirjutas: Mul oli 2,8 samasugused anomaaliad. Drosselklapp soovitati puhtaks teha, see aitas. Lisaks mainiti, et pihustid võivad märku anda. Kõikumine oli eriti tunda siis, kui linnas kusagil ristmikul seista tuli ja käiguvalits D asendis oli. Selle tarbeks ostsin Prismast mingit keskmise hinnaga venelaste toodangut ja valsin paaki. Aitas ja probleemist sain täielikult lahti.
Mäletan ka seda, et alati oli peale pesulast väljumist parem sõita
Mul samas D asendis pöörded ei kõigu. Kõiguvad P või N asendis ehk tühikäigul.
Samas on selge, et autl pole abull jõudu, kui jälle see hoog peale tuleb. Jõud on märgatavalt erinev norm seadete ajal.
(03-03-2015, 12:48 PM)liiv Kirjutas:(03-03-2015, 10:26 AM)MarJ Kirjutas: Nii, sõitsin hommikul hundiga tööle. Kodu -> töö 24km.võta akuklemmid maha ja pane nad omavahel kokku ja vaata mis siis teeb.
Kuni kontorini olid seaded kõik kenasti paigas. Otsustasin siis Sõpruse pst korralikult kikkerit anda, et eileõhtust vägevat jõudu tunda.... kuid pärast pedaali põhja laksamist läks veojõukontroll tööle ning seaded taas paigast ära. Kokku sain siis sõita eilsega õigete seadetega ca 40km.
Seadete all pean silmas siis järgmisi erinevusi:
Seaded paigas - gaasipedaal võtab juba varba otsaga kergelt vajutades ülevalt, pöörded tühikäigul kenasti stabiilselt 600, käigukasti D-peale pannes ning pidurit lahti laskes ei hakka auto ise kohe vedama. See on norm. Kui gaasi annad, siis minek mõnusalt jõuline ja stabiilne. Käiguvahetus sujuv.
Seaded paigast ära - gaasipedaal hakkab tööle alles kuskil alt, pöörded tühikäigul kõiguvad 1000-1300 kandis. Pidurit vabastades hakkab auto ise kohe vedama, käiguvahetus mitte just kõige sujuvam. 4-käik tuleb pauguga. V8-t tunnetab alles pedaali põhja tallates.
Ilmselt kuskil miski asi streigib, aga mis see küll olla võiks?
A mis ta tegema peaks? Kui ei tee midagi, siis hästi? Kui teeb särtsu, millele siis tähelepanu pöörata?
Driving
W213 E220d 2018
W447 V250 2018
W213 E220d 2018
W447 V250 2018