03-03-2015, 12:48 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 03-03-2015, 12:49 PM ja muutjaks oli liiv.)
(03-03-2015, 10:26 AM)MarJ Kirjutas: Nii, sõitsin hommikul hundiga tööle. Kodu -> töö 24km.võta akuklemmid maha ja pane nad omavahel kokku ja vaata mis siis teeb.
Kuni kontorini olid seaded kõik kenasti paigas. Otsustasin siis Sõpruse pst korralikult kikkerit anda, et eileõhtust vägevat jõudu tunda.... kuid pärast pedaali põhja laksamist läks veojõukontroll tööle ning seaded taas paigast ära. Kokku sain siis sõita eilsega õigete seadetega ca 40km.
Seadete all pean silmas siis järgmisi erinevusi:
Seaded paigas - gaasipedaal võtab juba varba otsaga kergelt vajutades ülevalt, pöörded tühikäigul kenasti stabiilselt 600, käigukasti D-peale pannes ning pidurit lahti laskes ei hakka auto ise kohe vedama. See on norm. Kui gaasi annad, siis minek mõnusalt jõuline ja stabiilne. Käiguvahetus sujuv.
Seaded paigast ära - gaasipedaal hakkab tööle alles kuskil alt, pöörded tühikäigul kõiguvad 1000-1300 kandis. Pidurit vabastades hakkab auto ise kohe vedama, käiguvahetus mitte just kõige sujuvam. 4-käik tuleb pauguga. V8-t tunnetab alles pedaali põhja tallates.
Ilmselt kuskil miski asi streigib, aga mis see küll olla võiks?