01-03-2015, 12:02 AM
(Seda postitust muudeti viimati: 01-03-2015, 12:04 AM ja muutjaks oli Atman67.)
Tänase seisuga kindlalt kõik korras, suits on kadunud, vana mootor töötab väga tiptop, aga aru ei saanudki kummas viga oli. Võibolla oli mõlemas. Järeldused:
1) Et vältida segadusi, klapisääretihendid peaks paigaldama alati originaalid. A, mitte B. Kui peale seda suits ei kao, siis kolvirõngad. Töö käigus kontrollida, mis seisus on slindri sisepind, säärte juhtpuksid (ja soovitavalt ka saaled). Kui silindri siseseinad minimaalselt kulunud, siis võib kolvirõngaid vahetada, peale seda tuleb sõita ca 5000-9000 km, siis on rõngad täielikult sisse töötanud. Kui aga silindri siseseinal tuntav kulumisrant, siis täielik mootorivahetus.
2) K-sääre tihendite komplekt mootorile M102 (2.3L) koosneb 2 erineva siseläbimõõduga tihenditest, 4+4 vastavalt on ka klapisääred, seega iga tihend kindlasti oma õigele kohale. Välisläbimõõt on neil sama.
1) Et vältida segadusi, klapisääretihendid peaks paigaldama alati originaalid. A, mitte B. Kui peale seda suits ei kao, siis kolvirõngad. Töö käigus kontrollida, mis seisus on slindri sisepind, säärte juhtpuksid (ja soovitavalt ka saaled). Kui silindri siseseinad minimaalselt kulunud, siis võib kolvirõngaid vahetada, peale seda tuleb sõita ca 5000-9000 km, siis on rõngad täielikult sisse töötanud. Kui aga silindri siseseinal tuntav kulumisrant, siis täielik mootorivahetus.
2) K-sääre tihendite komplekt mootorile M102 (2.3L) koosneb 2 erineva siseläbimõõduga tihenditest, 4+4 vastavalt on ka klapisääred, seega iga tihend kindlasti oma õigele kohale. Välisläbimõõt on neil sama.