17-02-2015, 11:16 PM
Tere taas.
Nagu sai lubatud annan siia ka tagasiside,sellest kuidas autoga läinud.Kõigepealt kindlasti suured tänud Võsale asjaliku inimese(Hannes) kontakti andmises!!!!! Tänu sellele mehele liigub see 2,3 nii nagu võiks öelda rakett
Nüüd,siis tiba probleemidest ka kohe alguses ütlen,et neid detaile võite te ise vahetada kui on samad vead,aga seadistamise jätaks Hannese tööks või kes jagab KE-jetti! Nimelt minu autol oli viga kummivoolikutes,mis ajaga rabenenud ja lihtsalt imesid lisaõhku ja ka pritsepea all olev kummist suurem tihend katki! Ja rõhuregulaator oli ka täiesti paigast ära näpitud ja ka pöörded ulme! Alguses näitas aparaat CO 10.4 peale Hannese tublit tööd on see täiesti normis
Ja veel oli läbi tagasivooluklapp,mis asub pumba juures.Surve sai mõõdetud pump lõi kenasti kuid kui pump tagant ära võtta surve langes kolinal.Ühesõnaga ei hoidnud kütusesurvet üleval ja sellest ka väga kehv käivitus. Ja üldiselt seda pritset kui ikka ei oska ja lahti võtta võid selle täiesti peeti keerata.Nagu Hannese sõnad olid,ta oskab seda süsteemi remontida,aga mütsi võtab maha mehe eest kes selle välja mõtles ja tööle pani (geenius)
Kui leian aega panen ka siia pildid millised detailid vajasid vahetamist! Igatahes suurimad tänud siinsetele abistajatele ja kindlasti Speedsterist Hannesele,kes pani surnuks kuulutatud pritse elama.Üldiselt mehaanilised osad,mis on väga kallid seal katki ei lähe vahetatakse valesid asju.Minul läks kogu remont maksma ca 100 euri. Ja soovitan siiralt KE-ga pöörduda vähemalt Tallinnas Hannese poole! (tore inimene sõbralik) Tunnitasu peate ise endale rääkima,mina sain jutule ja kallis see ei ole(ta ei ole röövel)!!!!!!
Tänan veelkord siinseid toredaid inimesi
Nagu sai lubatud annan siia ka tagasiside,sellest kuidas autoga läinud.Kõigepealt kindlasti suured tänud Võsale asjaliku inimese(Hannes) kontakti andmises!!!!! Tänu sellele mehele liigub see 2,3 nii nagu võiks öelda rakett

Nüüd,siis tiba probleemidest ka kohe alguses ütlen,et neid detaile võite te ise vahetada kui on samad vead,aga seadistamise jätaks Hannese tööks või kes jagab KE-jetti! Nimelt minu autol oli viga kummivoolikutes,mis ajaga rabenenud ja lihtsalt imesid lisaõhku ja ka pritsepea all olev kummist suurem tihend katki! Ja rõhuregulaator oli ka täiesti paigast ära näpitud ja ka pöörded ulme! Alguses näitas aparaat CO 10.4 peale Hannese tublit tööd on see täiesti normis


Tänan veelkord siinseid toredaid inimesi
