07-02-2015, 10:08 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 07-02-2015, 10:14 PM ja muutjaks oli djmaq.)
Mulluse suve saabudes muutus käiguvahetus üha raskemaks ja kuniks ühel hetkel liikluses vajus siduripedaal põhja...
Mahlad olid väljas ning lekkis tüüpiline koht -- siduri töösilinder. Kahtlustasin esialgu pedaalide juures asuvat peasilindrit, kuna selle tolmukumm oli niiske, kuid auto alla pilku heites võis silmata loiku... Piduri kadumisele siiski ohtu polnud: saavad küll nii pidur kui sidur oma etüleenglükooli ühest anumast, kuid õnneks olid Saksa insenerid projekteerides vaheseina lisanud.
FAG või Ate, siduri-piduri-anuma korgil Ate, peasilindril FAG, töösilinder ühtlaselt roostes ning polnud isu mansettide vahetusega tegeleda vaid õige lahendusena tundus uus silinder. Kasti külge kinnituvad poldid sai lahti tellitava mutrivõtme otsas oleva nr 13 silmusvõtmega, sellist eraldi ma ei omanud. Hüdrotoru kruvi oli ühtlaselt ümar ning avatud silmusvõti külge ei hakanud, niisiis tuli veel toru ise ka asendada.
Suurima ettevaatusega sulgesin õhutuse järel alumiiniumkruvi kartes seda liigse jõuga pooleks keerata...
Mahlad olid väljas ning lekkis tüüpiline koht -- siduri töösilinder. Kahtlustasin esialgu pedaalide juures asuvat peasilindrit, kuna selle tolmukumm oli niiske, kuid auto alla pilku heites võis silmata loiku... Piduri kadumisele siiski ohtu polnud: saavad küll nii pidur kui sidur oma etüleenglükooli ühest anumast, kuid õnneks olid Saksa insenerid projekteerides vaheseina lisanud.
FAG või Ate, siduri-piduri-anuma korgil Ate, peasilindril FAG, töösilinder ühtlaselt roostes ning polnud isu mansettide vahetusega tegeleda vaid õige lahendusena tundus uus silinder. Kasti külge kinnituvad poldid sai lahti tellitava mutrivõtme otsas oleva nr 13 silmusvõtmega, sellist eraldi ma ei omanud. Hüdrotoru kruvi oli ühtlaselt ümar ning avatud silmusvõti külge ei hakanud, niisiis tuli veel toru ise ka asendada.
Suurima ettevaatusega sulgesin õhutuse järel alumiiniumkruvi kartes seda liigse jõuga pooleks keerata...