06-02-2015, 10:16 AM
nii ta üldiselt käib, paar lisamärkust:
1) Kogu töö kestel olgu märksõnaks kirurgiline puhtus.
2) enne 2000 aastat toodetud kastidel on ka turbiinil õlipunn olemas, kätte saab ta väntvõlli eesmisest otsast 27(vist) võtmega keerates.
3) selle "flush" osa jätaks vahele, õhku käigukasti suruda... ma ei ole kindel, kas on hea mõte, mõni targem peab täpsustama.
4) filtri ja tihendi komplekt on autoeksperdis müügil, hinnaks mingi 15€
5) kui mõõtevarrast ei taha osta, saab selle taseme kontrolli lasta teha ka esinduses. Üldiselt pane sisse täpselt sama kogus, mis välja tuli, siis väga eksida ei saa.
1) Kogu töö kestel olgu märksõnaks kirurgiline puhtus.
2) enne 2000 aastat toodetud kastidel on ka turbiinil õlipunn olemas, kätte saab ta väntvõlli eesmisest otsast 27(vist) võtmega keerates.
3) selle "flush" osa jätaks vahele, õhku käigukasti suruda... ma ei ole kindel, kas on hea mõte, mõni targem peab täpsustama.
4) filtri ja tihendi komplekt on autoeksperdis müügil, hinnaks mingi 15€
5) kui mõõtevarrast ei taha osta, saab selle taseme kontrolli lasta teha ka esinduses. Üldiselt pane sisse täpselt sama kogus, mis välja tuli, siis väga eksida ei saa.