27-01-2015, 07:44 PM
(27-01-2015, 07:27 PM)Laur Kirjutas: KE-jeti ümbertõst on hea lahendus küll, kuid enamus neist on üle 20a. vanad ja kulunud.
Mootori juhtmestik kõik teine, natuke harutamist on aga küll kätte saab, ega see sinna sünnitatud pole.
Aga ikkagi tuleks alustada vana vea selgitamisest. Kas vaakumileket pole, kas säde on korralik, üle ei löö kusagilt, kas bensiini rõhk on õige. KE-Jet pidi tundlik olema selle suhtes. Kui õieti mäletan on see 5 bari ? EFI´il 3
Kui lihtsamad asjad korras on see järel võiks kaaluda kas pritse vahetust, mootri vahetust....
Enamus suuri remondikohti ei viitsi keerulist viga vanal ja väsinud autol otsida, lihtsam on stamp töö ja tunnitasu--toob rohkem ja kiiremini sisse.
Täna just puutusin sama teemaga kokku ise
Jutt täiesti õige selle kohapealt,et remondikohtadel on lihtsam uuemaid remontida.Arvuti külge ja enamus vead saab tuvastatud vana süsteemi puhul on see väga aega nõudev ja kui tehakse tunnitasuga tööd mitmeid nädalaid,ütleb see juba kõik! Ega süüdistagi remondikohti eks kõik otsivad võimalusi kuidas kergemini raha teenida
