27-01-2015, 02:07 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 27-01-2015, 02:13 PM ja muutjaks oli RainerSv.)
(27-01-2015, 09:27 AM)v6sa Kirjutas:(27-01-2015, 01:36 AM)RainerSv Kirjutas: ...
R6 mõte oli jah pigem liikumise vahes ja pritse ka juba asjalikum
...
Täpselt sama pritse on, koos KE-Jeti murede ja rõõmudega.
Kui Sul vanu küünlaid alles ei ole, siis ei oska keegi paugust Sind aidata. Ottomootori rõõmud: nii tuksis pritse kui süüde annavad sama tulemuse.
ÜPR on ikka vahetamisega korrasolevaks tõdetud? Kütuserõhk on piisav? Lisaõhuklapp toimib? Triviaalsed küsimused, kuid eeldamine on kõigi perssekeeramiste ema.
Huvitav, et Lesven viga ei leidnud. Tõstsidki käed üles? Ütles, et ei oska aidata?
Või oli ikkagi sedapidi, et omanik küllastus "asjatusse" remonti ja viis auto ära "asjatundlikumate" juurde?
Kõige halvem asi Diagnostiku jaoks on auto, mida on mitu erinevat kohta remontinud. Sest siis pole järgmisel enam võimalik algseisu näha ega selle alusel umbsõlme harutama hakata.
Berg, palju võtad R4 moto R6 vastu vahetamise eest?
Kahjuks tõesti lesven ütles,et viga ei leia ja kahjuks aidata ei saa...Täpsemalt ma ei oska öelda mida seal kontrolliti palusin,et saaks asja liikuma rahas probleemi ei olnud! Vb lihtsalt see tuvastamine ja selle vea otsimine on liiga mahukas ja kulukas teenindus lihtsalt ei taha aega raisata...Kui hiljem öeldakse umbmäärane summa nt 3000-4000 eur (see lithsalt näide) ja klient ei ole nõus maksma. Kahjuks ise väga mersudega kursis ei ole sellest ka siia konto tegemine alguse sai,et natukenegi targemaks saada! Kuna väidetavalt kõik andurid ja asjad töötavad,siis pakuti välja veaks vaid jaoturpea kulumine.Käin Speedsterist ikkagi läbi saab ehk lahenduse igatahes tänud!
(27-01-2015, 11:11 AM)Laur Kirjutas: Raha eest teha lasta...rahaliselt tuleb odavam osta korralikult töötav auto. Keegi ei garanteeri, et see teine mootor kohe ideaalselt töötab.
Kõige vähem vast ringiehitamist oleks uuema 2,2 bensuka pealetõst koos mootori ajuga. See juba elektroonilise pritsungiga. M104 3,2 R6 ka juba EFI...
R6 pealeehitamine juba tahab palju asju teisi saada. Radikad, kardaan, peaülekanne, summuti.
Juhtmete vahetusest ei pääse sa ühelgil juhul.
Romulast mootorit paha hankida, 100 romulast 99 lõikavad juhtmeid.
Kui raha napib kaaluks selle pritsungi kordategemist, või auto vahetust.
Kui panna uuem 2,2 bensukas peale mida sellega seoses vahetama veel peab ? Või sellel 3,2 mootoriga seoses? Elektrooniline pritse oleks muidugi veel parem lahendus..