27-01-2015, 09:27 AM
(Seda postitust muudeti viimati: 27-01-2015, 12:39 PM ja muutjaks oli v6sa.)
(27-01-2015, 01:36 AM)RainerSv Kirjutas: ...
R6 mõte oli jah pigem liikumise vahes ja pritse ka juba asjalikum
...
Täpselt sama pritse on, koos KE-Jeti murede ja rõõmudega.
Kui Sul vanu küünlaid alles ei ole, siis ei oska keegi paugust Sind aidata. Ottomootori rõõmud: nii tuksis pritse kui süüde annavad sama tulemuse.
ÜPR on ikka vahetamisega korrasolevaks tõdetud? Kütuserõhk on piisav? Lisaõhuklapp toimib? Triviaalsed küsimused, kuid eeldamine on kõigi perssekeeramiste ema.

Huvitav, et Lesven viga ei leidnud. Tõstsidki käed üles? Ütles, et ei oska aidata?
Või oli ikkagi sedapidi, et omanik küllastus "asjatusse" remonti ja viis auto ära "asjatundlikumate" juurde?
Kõige halvem asi Diagnostiku jaoks on auto, mida on mitu erinevat kohta remontinud. Sest siis pole järgmisel enam võimalik algseisu näha ega selle alusel umbsõlme harutama hakata.
Berg, palju võtad R4 moto R6 vastu vahetamise eest?