26-01-2015, 04:23 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 26-01-2015, 04:39 PM ja muutjaks oli v6sa.)
(26-01-2015, 03:45 PM)RainerSv Kirjutas: ...
Ootaks ettepanekuid mida võiks teha? Ja niisama mula ajajad palun ärge risustage teemat! (vii romulasse,pane pedaalid jne stiilis)!
Kogu raha juurde. Sest paraku odavat lahendust KE-Jeti kulumise puhuks ei ole.
Kas Sinu auto pritset on reguleeritud ka? Kenasti mikroampermeetriga? Või on siiski "reguleeritud" kõrva ja gaasianalüsaatori järgi?
KE-Jetti teeb Tallinnas edukalt Hannes Speedsterist. Ta on nii mõnelegi lootusetuks kuulutatud isendile elu tagasi andnud. Aga loomuliku kulumise vastu ei saa temagi muul viisil, kui lootusetult kulunu välja vahetades.
KE-Jeti asemel progeaju paigaldamise valudest on kirjutanud siinse foorumi kasutajat Hents ja R129. Esimene ilmselt müüb praegugi asendust. Iseasi, palju see asendus õhtuks odavam tulebki...
Suur tõenäosus on leida täiesti töövõimeline pritse mõne läbimädanenud auto küljest. Aga otsima peab ja see võtab aega... Sirvi müügi
Variant on vahetada diiselmootoriga. Aga sel jälle omad hädad...
R4 asemel R6 paigaldamine maksab nii neljakohalise summa. Või ise tehtuna kolme kuu õhtud. Nii jämedalt. Sest peale mootori tuleb veel juppe vahetada. Tõsi, M103 astub hoopis teisel viisil edasi, kui alamõõduline R4. Paraku ka küsib süüa vastavalt.
Kui kindel saab olla, et kõik vaakumvoolikud ja kummidetailid ikka omal kohal ja terved on?